دومین کرسی نقد نظریه در حوزه جغرافیا در دانشگاه آزاد  نجف آباد
دومین کرسی نقد نظریه در حوزه جغرافیا در دانشگاه آزاد  نجف آباد

دومین کرسی نقد نظریه در حوزه جغرافیا با عنوان ” نقد نظریه محیطی گایا” در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد برگزار شد.  مسئول طرح و برنامه سازمان بسیج اساتید استان اصفهان در این خصوص گفت : برگزاری کرسی های نقد نظریه های علمی از سال گذشته و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در […]

دومین کرسی نقد نظریه در حوزه جغرافیا با عنوان ” نقد نظریه محیطی گایا” در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد برگزار شد.

 مسئول طرح و برنامه سازمان بسیج اساتید استان اصفهان در این خصوص گفت : برگزاری کرسی های نقد نظریه های علمی از سال گذشته و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد تحول در علوم انسانی شروع شد . در این کرسی ها دانشمندان ایرانی نظریه های علمی دانشمندان خارجی را مورد نقد و بررسی قرار میدهند و در صورت وجود ایرادات علمی ، آنرا رد می کنند در این میان داوران متخصص در همان رشته به بررسی و ارزشیابی مباحث ارائه شده می پردازند.

دهقان ادامه داد : بررسی نظریه گایا دومین کرسی نقد نظریه در حوزه جغرافیا میباشد که به همت دانشکده جغرافیای دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد و با حمایت ویژه آقای دکتر امیری، ریاست این دانشگاه، برگزار شد .

شایان ذکر است این کرسی نظریه پردازی با حضور اساتید برجسته­ای از دانشگاه تربیت مدرس تهران، دانشگاه زنجان، دانشگاه اصفهان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در سالن اجتماعات دانشکده هنر، معماری و شهرسازی دانشگاه برگزار گردید.

منبع:خبر: روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد