نکوداشت هفته بسیج  نجف آباد با ۱۳۶ برنامه
نکوداشت هفته بسیج  نجف آباد با ۱۳۶ برنامه

سرهنگ حسین آقایی با نکوداشت هفته بسیج گفت: به مناسبت این هفته ۱۳۶ برنامه فرهنگی، ورزشی، اقتصادی و… در شهرستان اجرا می شود. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد اظهار کرد: بسیج افتخار دارد در زیر پرچم نظام جمهوری اسلامی الگویی برای جانیان باشد و صدور تفکر بسیج به سراسر دنیا با عزم ملی و […]

سرهنگ حسین آقایی با نکوداشت هفته بسیج گفت: به مناسبت این هفته ۱۳۶ برنامه فرهنگی، ورزشی، اقتصادی و… در شهرستان اجرا می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد اظهار کرد: بسیج افتخار دارد در زیر پرچم نظام جمهوری اسلامی الگویی برای جانیان باشد و صدور تفکر بسیج به سراسر دنیا با عزم ملی و مدیریت جهادی چشم اندازی را برای دنیا رقم زده که باعث افتخار است.

آقایی افزود: بسیج با اخلاص، با نشاط و پرتوان اهداف مقام معظم رهبری را با بصیرت و درایت دنبال و اجرا می کند.

وی تصریح کرد: پرورش نیروی متعهد سیاسی- مهارتی و تربیتی تحت پوشش شجره طیبه صالحین، اردوهای جهادی و اقتصاد مقاومتی، پاسداشت مقام شهدا با دیدار خانواده های آنان و برگزاری یادواره ها بسیج میدان دار است.

وی ادامه داد: برپایی نهضت های روشنگری، برنامه های ورزشی با نشاط، اجرای امنیت پایدار شهری برای امنیت و رزمایش در عرصه جهانی قدرت و صلابت نیروی مردمی را به نمایش می گذارد.

آقایی اظهار کرد: بسیج قویترین و تخصصی ترین ارتش محلی دنیاست و از نظر فکری و عقیدتی جهادگر است.

منبع:بینا