یک وقف جدید در نجف آباد به ثبت رسید
یک وقف جدید در نجف آباد به ثبت رسید

به گزارش خبرگزاری ایمنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین اصغر توسلی اظهار داشت: به برکت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران یک وقف قرآنی در شهرستان نجف آباد به ثبت رسید. وی در ادامه تصریح کرد: این واقف نیک اندیش همچنین […]

به گزارش خبرگزاری ایمنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین اصغر توسلی اظهار داشت: به برکت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران یک وقف قرآنی در شهرستان نجف آباد به ثبت رسید.
وی در ادامه تصریح کرد: این واقف نیک اندیش همچنین خواسته است که نامی از وی برده نشود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد در ادامه افزود: این وقف یک منزل مسکونی با سه طبقه عیان می باشد که شهر دهق واقع شده است.
حجت الاسلام و المسلمین اصغر توسلی در ادامه بیان کرد: مساحت این ملک ۲۲۰ متر مربع و عیان آن نیز ۴۰۰ متر مربع می باشد که ارزش آن ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شدهه است.
وی ادامه داد: همچنین طبق وقف نامه ای که برای این موقوفه به ثبت رسیده است واقف نیک اندیش آن عواید حاصل از این موقوفه را جهت مباحث قرآنی، روضه خوانی و کمک به ایتام صرف کرده است.