پاسخ مسئولانه و قابل تقدیر نیروی انتظامی به خبر “موتور سیکلت های پارسا”
پاسخ مسئولانه و قابل تقدیر نیروی انتظامی به خبر “موتور سیکلت های پارسا”

به دنبال درج خبری در پایگاه خبری نجف آباد نیوز در خصوص توقیف موتور سیکلت دانش آموزان هنرستان کشاورزی شهید پارسا، سرهنگ پاسدار محمد رضا خدادوست فرمانده جدید انتظامی جدید نجف آباد در جوابیه ای رسمی به مطالب مطرح شده پاسخ گفت. متن این جوابیه را در ادامه می توانید مطالعه نمایید: با احترام – […]

به دنبال درج خبری در پایگاه خبری نجف آباد نیوز در خصوص توقیف موتور سیکلت دانش آموزان هنرستان کشاورزی شهید پارسا، سرهنگ پاسدار محمد رضا خدادوست فرمانده جدید انتظامی جدید نجف آباد در جوابیه ای رسمی به مطالب مطرح شده پاسخ گفت.

جوابیه نیروی انتظامی

متن این جوابیه را در ادامه می توانید مطالعه نمایید:

با احترام – با عنایت به مطلب درج شده در پرتال خبری نجف آباد نیوز با موضوع:” شکار همزمان ۳۵ موتور سیکلت دانش آموزان پارسا” به آگاهی می رساند: با توجه به بررسی های میدانی به عمل آمده توسط مسئولین بازرسی این فرماندهی جوابیه ای به شرح ذیل اعلام می گردد:

با توجه به تردد خودروهای سنگین در محور نجف آباد به فولادشهر و خطرات احتمالی برای دانش آموزان و همچنین برابر مقررات آموزش و پرورش، از تردد دانش آموزان به وسیله موتور سیکلت به داخل هنرستان توسط مسئولین فوق جلوگیری به عمل آمده که موجب می گردد دانش آموزانی که مقررات را رعایت ننموده و با موتور سیکلت به هنرستان مراجعه می نمایند وسیله نقلیه خود را در زمین های کشاورزی و باغات اطراف هنرستان رها نموده که نه تنها موجبات ناراضیتی مالکین و کشاورزان منطقه را همراه داشته بلکه خود موجب افزایش احتمال سرقت موتور سیکلت ها و تجمع بی مورد دانش آموزان و ایجاد پاتوق در آن اماکن می گردد.

در پایان خاطر نشان می شود که تنها ۸ دستگاه موتور سیکلت در اطراف زمین های کشاورزی مقابل هنرستان توقیف و انتقال شده است و خبر توقیف ۳۵ دستگاه موتور سیکلت کذب می باشد، لذا خواهشمند است در درج مطالب از شاهدین مورد وثوق استفاده گردد.

این جوابیه مسئولانه و قابل تقدیر در حالی صادر شده که بسیاری از مجموعه های دولتی در چنین مواقعی به دنبال راهکارهایی جهت اعمال فشار بر رسانه ها هستند ولی نیروی انتظامی همانند ماههای اخیر بار دیگر پاسخگو بودن خود در قبال افکار عمومی را در اقدامی شایسته به اثبات رساند.

 امید می رود دیگر دستگاه های اجرایی نیز در چنین مواقعی برخورد شایسته تری با اصحاب رسانه داشته باشند و با پاسخگویی شفاف،افکار عمومی را بیشتر از گذشته روشن کنند.

لازم به ذکر است که پیش از این نیز نیروی انتظامی نجف آباد در اقدامی مشابه به خبری در خصوص صدور مجوز ترافیکی برای ماشین آلات تخلیه بتن، جهت تردد در سطح شهر پاسخ گفته بود.