افتتاح طرح های هفته دولت در نجف آباد+تصاویر
افتتاح طرح های هفته دولت در نجف آباد+تصاویر

پایگاه خبری فرمانداری نجف آباد: دیروز به مناسبت هفته دولت چندین طرح و پروژه در شهرستان نجف آباد  با حضور  مهندس طرفه معاون عمرانی استاندار اصفهان، سیروس محمودی معاون استاندار و فرماندر شهرستان و جمعی از مسئولین شهری و شهرستان افتتاح گردید. این مراسم با حضور در گلزار شهدا و نثار شاخه گل و قرائت […]

پایگاه خبری فرمانداری نجف آباد: دیروز به مناسبت هفته دولت چندین طرح و پروژه در شهرستان نجف آباد  با حضور  مهندس طرفه معاون عمرانی استاندار اصفهان، سیروس محمودی معاون استاندار و فرماندر شهرستان و جمعی از مسئولین شهری و شهرستان افتتاح گردید.

این مراسم با حضور در گلزار شهدا و نثار شاخه گل و قرائت فاتحه به روح بلند شهداء وامام شهداء آغاز شد.

شاخص ترین پروژه های افتتاح شده به شرح زیر می باشند:

–  ساختمان مرکز بهداشت امام حسین (ع) خیابان منتظری شمالی، با زیربنای ۳۵۰ متر و با اعتبار بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان ۲۰۰ میلیون تومان خیر (پدر شهید عباس کاظمی) و ۱۰۰ میلیون تومان از اعتبارات دولتی  افتتاح گردید.

– ساختمان پایگاه اورژانس شماره (۳)  ۱۱۵ویلاشهر، با زیربنای ۱۸۰ مترمربع و اعتبار بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان ۵۰ میلیون تومان خیرین و ۱۵۰ میلیون تومان با اعتبارات دولتی مورد بهره برداری قرار گرفت.

– ساختمان پایگاه سلامت منتظریه ویلاشهر، با زیربنای ۲۶۰ مترمربع با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان، ۱۰۰ میلیون تومان خیرین سلامت و ۳۰۰ میلیون تومان از اعتبارت دولتی افتتاح گردید.

– کارخانه نساجی رُزین نخ بدیع (شهرک صنعتی منتظریه)، با سرمایه گذاری بخش خصوصی بالغ بر ۵ میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع و روزانه با ظرفیت تولید ۴ تن نخ bcf جهت استفاده درگلیم با ۲۵ نیرو مشغول به فعالیت و تولید گردید.

– ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمینی شهرداری جوزدان، بازیربنای ۲۵۰ مترمربع و با عتبار بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان با ۶ نیرو در سه شیفت مشغول به فعالیت شدند.

–  ساختمان ۱۱۵ شهر جوزدان با زیزبنای ۱۵۰ مترمربع و با عتبار بالغ بر ۳۵۰ میلیو تومان توسط خیرین و شهرداری  افتتاح  گردید.

 همچنین  معاون عمرانی استاندار اصفهان  از چندین پروژه که توسط شهرداری نجف آباد در حال انجام می باشد مانند پارک کوهسار، فاز سوم پایانه مسافربری ترمینال جنوب، میدان بزرگ میوه و تره بار، تکمیل، زیرسازی، آزادسازی خیابان  فجر(بلوار فجر) و ساختمان چند منظوره فرهنگی- اداری روستای جلال آباد که در حال ساخت می باشند بازدید و از نزدیک در جریان نحوه اجرا و تکمیل این پروژه ها  قرار گرفتند.