۲/۹ میلیارد تومان کمک به مدد جویان کمیته امداد نجف آباد
۲/۹ میلیارد تومان کمک به مدد جویان کمیته امداد نجف آباد

ایرنا:مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نجف آباد گفت: در ۶ ماه اول امسال۲ میلیارد و ۹۴۴ میلیون تومان به مدد جویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان پرداخت شده است. فریدون ابراهیمی افزود: هفت هزار و ۹۶۷ خانوار تحت حمایت این کمیته در شهرستان از کمک های نقدی استفاده کرده اند. وی افزود: […]

ایرنا:مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نجف آباد گفت: در ۶ ماه اول امسال۲ میلیارد و ۹۴۴ میلیون تومان به مدد جویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان پرداخت شده است.

فریدون ابراهیمی افزود: هفت هزار و ۹۶۷ خانوار تحت حمایت این کمیته در شهرستان از کمک های نقدی استفاده کرده اند.
وی افزود: در این مدت سه هزار و ۹۹۸ درخواست مددجویی به این کمیته ارائه شده است که سه هزار و ۸۷۴ مورد از خدمات حمایتی، وام های قرض الحسنه، خودکفائی، خدمات درمانی، جهیزیه و سایر خدمات امداد بهرمند شده اند.
ابراهیمی گفت: در نیمه سال جاری ۲۷۰ میلیون تومان برای تهیه جهیزیه(هدیه ازدواج) به ۱۳۵ نوعروس پرداخت شده است.
وی افزود: بیش از شش میلیون و ششصد هزار تومان به ۶۹ خانوار برای کمک اجاره مسکن و  ۱۱۷ میلیون تومان نیز  کمک موردی به خانوارهای زیر پوشش پرداخت شده است.
این مدیر اضافه کرد: واحد سلامت و بهداشت خانواده از ابتدای امسال تاکنون موفق به توزیع سبد تغذیه کودکان زیر پنج سال به تعداد ۳۰۰نفر با هزینه ۸۶ میلیون و هشتصد هزار تومان  شده است.
وی با بیان اینکه واحد اشتغال و خود کفایی بیش از ۶۰۰ میلیون تومان وام خود کفائی به ۴۸ نفر از اعضای تحت حمایت ارائه کرده است، گفت: ۶۳۲ میلیون تومان نیز  وام کارگشائی و تسهیلات به ۴۲۸ نفر پرداخت شده است.