اعتراض کارگران کاشی اصفهان+ تصاویر
اعتراض کارگران کاشی اصفهان+ تصاویر

ایرنا: یکی از کارگران که خواست نامش درخبر اعلام نشود  گفت: از چند ماه پیش با تغییر مدیریت به ما قول حل مشکلات را دادند اما تاکنون مشکلات حل نشده و حقوق و مزایای ما در ۶ ماه اخیر پرداخت نشده است. امیرحسین کمالی مدیر کارخانه کاشی اصفهان با بیان اینکه پنج ماه است که […]

ایرنا: یکی از کارگران که خواست نامش درخبر اعلام نشود  گفت: از چند ماه پیش با تغییر مدیریت به ما قول حل مشکلات را دادند اما تاکنون مشکلات حل نشده و حقوق و مزایای ما در ۶ ماه اخیر پرداخت نشده است.

امیرحسین کمالی مدیر کارخانه کاشی اصفهان با بیان اینکه پنج ماه است که مدیریت این کارخانه را برعهده گرفته است، افزود: در این مدت حقوق و مزایای ۲ ماه کارکنان پرداخت شده و در تلاشیم تا بزودی حقوق سه ماه معوقه آنها را نیز پرداخت کنیم.

وی توضیح داد: کارکنان این کارخانه چند ماه حقوق و مزایای خود را از مدیریت قبلی طلب کارند و زمانی که مسئولیت این واحد صنعتی را پذیرفتم، قرار شد تسهیلات بانکی برای حل مشکل در اختیار مدیریت کارخانه قرار گیرد اما این تسهلات تاکنون پرداخت نشده است.

کارخانه کاشی اصفهان بیش ۴۰ سال پیش در ۱۵ کیلومتری جاده اصفهان نجف آباد احداث شده و دارای ظرفیت تولید ۱۰ میلیون متر مربع انواع کاشی در سال و ۶۰۰ کارگر است.