آغاز کنفرانس بین المللی مهندسی کامپیوتر در دانشگاه آزاد
آغاز کنفرانس بین المللی مهندسی کامپیوتر در دانشگاه آزاد

خبرگزاری تسنیم: نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و مهندسی کامپیوتر با شرکت ۳۵۰ پژوهشگر و ۱۹۶ مقاله از امروز کار خود را در دانشگاه آزاد نجف‌آباد آغاز کرد. بهرنگ برکتین، دبیر اجرایی این کنفرانس اظهار داشت: از تعداد ۴۵۰ مقاله ارسال شده به دبیرخانه کنفرانس و پس از گذراندن چند مرحله داوری، تعداد ۱۹۶ مقاله به […]

خبرگزاری تسنیم: نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و مهندسی کامپیوتر با شرکت ۳۵۰ پژوهشگر و ۱۹۶ مقاله از امروز کار خود را در دانشگاه آزاد نجف‌آباد آغاز کرد.

بهرنگ برکتین، دبیر اجرایی این کنفرانس اظهار داشت: از تعداد ۴۵۰ مقاله ارسال شده به دبیرخانه کنفرانس و پس از گذراندن چند مرحله داوری، تعداد ۱۹۶ مقاله به دو صورت ارائه حضوری و چاپ پوستر پذیرفته شده و در پایان مقالات برتر در دو مجله معتبر Scopus و ICS به چاپ خواهد رسید.

وی گفت: ارتقای سطح علم و دانش بین دانشجویان، چاپ مقالات در مجلات معتبر دنیا و ایجاد انگیزه مضاعف در ادامه تحصیل دانشجویان از اهداف اصلی این کنفرانس محسوب می‌شود.

این کنفرانس که در محورهایی از جمله هوش مصنوعی، داده‌کاوی، رباتیک، شبکه‌های اجتماعی و غیره برگزار می‌شود بعدازظهر چهارشنبه با برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد پایان می‌دهد.