آینده سازان از خرم آباد به صدر برگشت
آینده سازان از خرم آباد به صدر برگشت

ایمنا:تیم آینده‌سازان میهن نجف‌آباد با پیروزی پرگل در خانه خیبر خرم‌آباد بار دیگر به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال بانوان صعود کرد. نماینده فوتبال بانوان اصفهان که جمعه میهمان خیبر خرم‌آباد بود این تیم را با ۶ گل شکست داد. توقف ۲ بر ۲ شهرداری سیرجان مقابل همیاری ارومیه نیز مزید بر علت شد تا […]

ایمنا:تیم آینده‌سازان میهن نجف‌آباد با پیروزی پرگل در خانه خیبر خرم‌آباد بار دیگر به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال بانوان صعود کرد.

نماینده فوتبال بانوان اصفهان که جمعه میهمان خیبر خرم‌آباد بود این تیم را با ۶ گل شکست داد. توقف ۲ بر ۲ شهرداری سیرجان مقابل همیاری ارومیه نیز مزید بر علت شد تا آینده‌سازان میهن با ۴۴ امتیاز به صدر جدول رده‌بندی صعود کند و جای شهرداری سیرجان را بگیرد. شهرداری بم نیز که به علت غیبت راه‌یاب ملل سنندج برنده این دیدار اعلام خواهد شد، با ۴۳ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت و شهرداری سیرجان با ۴۲ امتیاز رد رده سوم ایستاد.
برای آینده‌سازان میهن نجف‌آباد فروغ موری هت تریک کرد و شیدا تخشا، شقایق روزبهان و هاجر دباغی هم سایر گل های این تیم را وارد دروازه خیبر خرم‌آباد کردند.