هر مسجد، آزادی یک زندانی
هر مسجد، آزادی یک زندانی

خبرگزاری شبستان: امام جمعه  نجف آباد با پیشنهاد اجرای طرح هر مسجد آزادی یک زندانی جرائم غیرعمد در استان اصفهان، خواستار مشارکت خیرین با محوریت مساجد برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد شد. حجت الاسلام مصطفی حسناتی با اشاره به وجود پنج هزار مسجد در استان اصفهان  افزود:  اگر هر مسجد توانایی آزادی یک زندانی جرائم غیرعمد در […]

خبرگزاری شبستان: امام جمعه  نجف آباد با پیشنهاد اجرای طرح هر مسجد آزادی یک زندانی جرائم غیرعمد در استان اصفهان، خواستار مشارکت خیرین با محوریت مساجد برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد شد.

حجت الاسلام مصطفی حسناتی با اشاره به وجود پنج هزار مسجد در استان اصفهان  افزود:  اگر هر مسجد توانایی آزادی یک زندانی جرائم غیرعمد در استان اصفهان را داشته باشد آنگاه شاهد آزادی تمامی زندانیان جرائم غیرعمد خواهیم بود زیرا تعداد مساجد استان بیش از آمار زندانیان جرائم غیرعمد است.

وی خواستار همکاری شاکیان در بخشش طلب شدو گفت: اگرچه شاکیان نیازمند طلب خود هستند اما شرایط زندانیان را درک کنند و خود را جایگزین شرایط حال آن ها کنند و با اخلاص و نیت الهی بخشی و یا به صورت کامل از طلب و شکایت خود بگذرند.