امضای نخستین تفاهم‌نامه دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای با بخش صنعت در نجف‌آباد
امضای نخستین تفاهم‌نامه دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای با بخش صنعت در نجف‌آباد

خبرگزاری فارس:با حضور معاون اداری مالی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و تنی چند از مسؤولان سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و اداره صنعت، معدن و تجارت نخستین تفاهم‌نامه بین دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای کشور، دانشکده فنی و حرفه‌ای سمیه نجف‌آباد و مراکز صنعتی استان اصفهان منعقد و امضا شد. الهام ایمانیان رئیس دانشکده سمیه درباره […]

خبرگزاری فارس:با حضور معاون اداری مالی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و تنی چند از مسؤولان سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و اداره صنعت، معدن و تجارت نخستین تفاهم‌نامه بین دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای کشور، دانشکده فنی و حرفه‌ای سمیه نجف‌آباد و مراکز صنعتی استان اصفهان منعقد و امضا شد.

الهام ایمانیان رئیس دانشکده سمیه درباره هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه افزود: در جهت تحقق شعار «اقتصاد مقاومتی؛ اشتغال-تولید» مسؤولان دانشگاه فنی و حرفه‌ای بر آن شدند که با توجه به پتانسیل دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای تعاملی دو سویه بین صنعت و این دانشکده‌ها منعقد شود.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، دانشگاه نسل سوم است که شاخص بارز این دانشگاه‌ها پژوهش‌های کاربردی است و تلفیق فرهنگ و صنعت از اهداف اصلی این مراکز است که پتانسیل بالایی در بحث تولید، کارآفرینی و درآمدزایی دارند.

 دانشکده فنی و حرفه‌ای سمیه در حال حاضر دارای ۱۰ رشته الکترونیک، کامپیوتر، معماری، حسابداری، صنایع شیمیایی، گرافیک، نقاشی، مدیریت خانواده، کودک‌یاری و طراحی دوخت در مقطع کاردانی و یک‌ رشته طراحی دوخت در مقطع کارشناسی با حضور حدود ۲ هزار نفر دانشجو در حال فعالیت است. (تصویر تزیینی است)