شهید حججی از رویش‌های انقلاب است
شهید حججی از رویش‌های انقلاب است

باشگاه خبرنگاران جوان:خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت:شهادت شهید حججی این پیام را داد که نسل دوم و سوم انقلاب در دفاع از انقلاب پرانگیزه‌اند. آیت الله خاتمی گفت: کشورمان خون پاک این شهید را دید و باران رحمت بارید و کشور روح شهادت گرفت. خطیب موقت نماز جمعه تهران تاکید کرد: شهید حججی از […]

باشگاه خبرنگاران جوان:خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت:شهادت شهید حججی این پیام را داد که نسل دوم و سوم انقلاب در دفاع از انقلاب پرانگیزه‌اند.

آیت الله خاتمی گفت: کشورمان خون پاک این شهید را دید و باران رحمت بارید و کشور روح شهادت گرفت.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تاکید کرد: شهید حججی از رویش های انقلاب است. کسانی (از انقلاب) بریدند اما عده ای هم راه شهدا را ادامه دادند. شهادت شهید حججی این پیام را داد که نسل دوم و سوم انقلاب در دفاع از انقلاب پرانگیزه اند و از نسل اول پر انگیزه تر نباشند همانند آن ها هستند.

وی با بیان اینکه اخلاص شهید حججی بسیار بالا بود، افزود: این همه آوازه ای که شهید حججی شهدای مدافع حرم دارند به برکت اخلاص آن هاست و اگر مخلص نبودند هدیه شهادت به آن ها داده نمی شد.

وی ادامه داد: از فرماندهان سپاه نشکر می کنم. سردار قاسم سلیمانی گفت که انتقام می گیریم که جای تشکر دارد. هر زمان سپاه گفت که انتقام می گیریم دشمن بداند که انتقام سختی از آن ها خواهیم گرفت.