احتمال تحویل پیکر «شهید حججی» به حزب‌الله لبنان
احتمال تحویل پیکر «شهید حججی» به حزب‌الله لبنان

تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین: بر اساس توافق جرود که میان حزب الله لبنان و گروه تروریستی داعش صورت گرفت، مقرر شد پیکر شهید محسن حججی نیز مبادله شود. عملیات تحویل اسیران مقاومت لبنان و دو شهید آن و همچنین پیکر شهید حججی پس از رسیدن اتوبوس‌های افراد مسلح وابسته به داعش به […]

تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین: بر اساس توافق جرود که میان حزب الله لبنان و گروه تروریستی داعش صورت گرفت، مقرر شد پیکر شهید محسن حججی نیز مبادله شود.

عملیات تحویل اسیران مقاومت لبنان و دو شهید آن و همچنین پیکر شهید حججی پس از رسیدن اتوبوس‌های افراد مسلح وابسته به داعش به تدمر صورت خواهد گرفت.

سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت خروج تروریست‌های داعش از مرز لبنان و سوریه گفت: ما در توافق جرود ابتدا موضوع اسیران ارتش لبنان و سپس موضوع شهدا و اسرای حزب الله را پیگیری کردیم. آزادی اسرا و تحویل گرفتن پیکر شهدای سوری، افغان و دیگر رزمندگان و آزادی دو اسقف و یک خبرنگار لبنانی هم بخشی از مذاکرات بود.

فیلم سخنان سید حسن نصر الله

نصرالله گفت: ما در مذاکرات با تروریست‌ها اعلام کردیم که سه پیکر وجود دارد که باید تحویل داده شوند: دو شهید لبنانی و یک شهید ایرانی (محسن حججی) که سر او را از بدن جدا کردند.