محوریت مراسم شهید را به «مردم» واگذار کنید
محوریت مراسم شهید را به «مردم» واگذار کنید

طی روز های آینده مطمئنا ویژه برنامه های دیگری نیز برای گرامیداشت پاسدار شهید مدافع حرم محسن حججی در نجف آباد برگزار خواهد شد. خواه تشییع جنازه و یا هر نوع مراسم دیگر. اگر مراسم تشییع داشته باشیم، مطمئنا باید منتظر حضور جمعیت میلیونی در نجف آباد باشیم. به هر حال صحبتی که با مسئولان […]

طی روز های آینده مطمئنا ویژه برنامه های دیگری نیز برای گرامیداشت پاسدار شهید مدافع حرم محسن حججی در نجف آباد برگزار خواهد شد. خواه تشییع جنازه و یا هر نوع مراسم دیگر.

اگر مراسم تشییع داشته باشیم، مطمئنا باید منتظر حضور جمعیت میلیونی در نجف آباد باشیم. به هر حال صحبتی که با مسئولان داریم، این است که در هر شرایطی تلاش کنید «مردم» را محور اصلی این گونه برنامه ها قرار دهید.

در برنامه ریزی ها از مدیران مجموعه های مردمی استفاده کنید و توان اقشار  و مجموعه های مختلف را به میدان آورید. انصافاً، این یک بار را به معنای واقعی کلمه، کار را به مردم بسپارید تا برای شما و این شهر آبرو شود.

مسئولان عزیز، باور کنید که مردم آن همه قید و بندی که شماها دارید را ندارند. راحت تر و بهتر برنامه ریزی کرده و عاشقانه آن را بدون کمترین چشم داشتی انجام می دهند.

همین مردمی که در ۸ سال دفاع مقدس به تنهایی یک لشکر همیشه پیروز را حمایت و تامین نیرو کردند و بیش از ۲۵۰۰ شهید  و هزاران جانباز و آزاده دادند، امروز بیش از همه مسئولان، حق دارند برای گرامیداشت فرزندشان که «حجتِ خدا» شده، برنامه ریزی کنند.