شماره تلفن های ستاد اسکان مراسم تشییع شهید حججی
شماره تلفن های ستاد اسکان مراسم تشییع شهید حججی

مسئولان برگزاری مراسم تشییع پاسدار شهید محسن حججی، دو شماره تلفن ثابت و یک همراه را جهت هماهنگی شرکت کنندگان خارج از استان در موضوع اسکان اعلام کرده اند. امکانات اسکان تنها برای ساکنین خارج از استان اصفهان ارائه خواهد شد که در این خصوص ملاک مسئولان، کارت ملی افراد خواهد بود. همچنین شهروندان نجف […]

مسئولان برگزاری مراسم تشییع پاسدار شهید محسن حججی، دو شماره تلفن ثابت و یک همراه را جهت هماهنگی شرکت کنندگان خارج از استان در موضوع اسکان اعلام کرده اند.

امکانات اسکان تنها برای ساکنین خارج از استان اصفهان ارائه خواهد شد که در این خصوص ملاک مسئولان، کارت ملی افراد خواهد بود.

همچنین شهروندان نجف آبادی نیز می توانند طی تماس با این شماره ها، نحوه و میزان آمادگی خود جهت اسکان یا دیگر خدمات مورد نیاز شرکت کنندگان را اعلام کنند.

۰۳۱۴۲۷۳۲۴۴۴

۰۳۱۴۲۷۳۲۴۶۶

۰۹۱۳۱۳۳۱۴۶۱ (اکبر مکاریان)

متولیان با استفاده از همین اطلاعات، ظرفیت های مردمی را در کنار پتانسیل های موجود در مراکز آموزشی و دانشگاهی، مساجد، حسینیه ها و دیگر فضاهای مناسب در موضوع اسکان به کار خواهند گرفت.

تا لحظه تنظیم این خبر بیش از ۱۴۰ مورد آمادگی مردمی جهت اسکان تشییع کنندگان در اماکنی مانند خانه، باغ و ویلا اعلام شده و قرار است عصر امروز نیز طی جلسه ای آمار دقیقی از حسینیه ها، مساجد و تکیه های داوطلب اسکان، مشخص و تدوین گردد.