اقامتگاه بومگردی در روستای نهضت آباد+ تصاویر
اقامتگاه بومگردی در روستای نهضت آباد+ تصاویر

سیری در ایران: چند صباحی است اقامت گاه های بوم گردی در سفرها جای خود را باز کرده و کسانی را که دوست دارند سری به گذشته بزنند و خاطرات پیشین خود را زنده کنند میزبانی می نمایند. اقامتگاه بوم گردی شاهدان یکی از این خانه های سنتی ست که در روستای نهضت آباد نجف […]

سیری در ایران: چند صباحی است اقامت گاه های بوم گردی در سفرها جای خود را باز کرده و کسانی را که دوست دارند سری به گذشته بزنند و خاطرات پیشین خود را زنده کنند میزبانی می نمایند. اقامتگاه بوم گردی شاهدان یکی از این خانه های سنتی ست که در روستای نهضت آباد نجف آباد پذیرای گردشگران است.

در این اقامتگاه سنتی فضایی ساده، صمیمی و آرام در دل طبیعتی بکر در انتظار شماست. اقامتگاه بوم گردی شاهدان با سبک زندگی کاملا سنتی از غذاهای محلی و چای آتشی گرفته تا گشت و گذار در باغ و زمین زراعی را به شما هدیه می دهد.

بالکن بی نظیری که با درختان مو پیچیده شده، استخر و فواره های زیبا که در سکوت و آرامش فضا، صدای لذت بخش آب را به گوشتان می رسانند و فضای دنج باغ برای پیاده روی از تجربیاتی است که در شاهدان بدست خواهید آورد. از آنجا که این اقامتگاه فاصله زیادی با اصفهان ندارد، می توانید به راحتی به دیدن جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری اصفهان نیز بروید. همچنین در اطراف روستای شاهدان نیز اماکن دیدنی از جمله ارگ شیخ بهایی نجف آباد، امام زاده احمدبن حنیفه، چشمه مرغاب و منطقه حفاظت شده قمیشلو و قلعه ای تاریخی وجود دارد که اگر کمی اهل گشت و گذار در اطراف خانه باشید، آنها را از نزدیک خواهید دید.