درخشش بانوان تکواندو کاران نجف آباد در مسابقات استان
درخشش بانوان تکواندو کاران نجف آباد در مسابقات استان

 نجف آباد نیوز: به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان در مسابقات چند جانبه تکواندو (کیوروگی) بانوان استان که اوایل اسفند ماه در فولادشهر در رده کمربندی زرد تا مشکی برگزار شد، تیم نجف آباد در رده های سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان خوش درخشید. در رقابت های خردسالان مینو حلیلی، زهرا شمسی، مهشید […]

 نجف آباد نیوز: به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان در مسابقات چند جانبه تکواندو (کیوروگی) بانوان استان که اوایل اسفند ماه در فولادشهر در رده کمربندی زرد تا مشکی برگزار شد، تیم نجف آباد در رده های سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان خوش درخشید.

در رقابت های خردسالان مینو حلیلی، زهرا شمسی، مهشید بنی جمالی، زهرا هارونی و  ریحانه محمدی مقام اول و ملیکا بنی جمالی، میترا اسدی، زهرا عظیمی، زهرا امینی، الهام امینی و سحر خلیلی نشان نقره رقابت ها و مریم جمشیدیان به همراه مهرانا نوری سکوی سوم را از آن خود کردند.

عارفه کوشا، صالحه دیانی و نازنین رحیمی نیز مقام اول رده نونهالان را در کنار جایگاه دومی راضیه علیزاده و سمانه سید حسینی به همراه نشان برنز  زهرا عربیان  و فاطمه شیاسی در این رده سنی را برای شهرستان کسب کردند.

در گروه نوجوانان نیز فهیمه جمشیدیان مقام دوم و زهرا قربانی جایگاه سوم را به خود اختصاص دادند.

[qrcode pix=120][/qrcode]