پایان فیلمبرداری «۵۰ قدم آخر» کیومرث پوراحمد
پایان فیلمبرداری «۵۰ قدم آخر» کیومرث پوراحمد

ه گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، طبق اعلام تهیه‌کننده این فیلم،‌ فیلمبرداری «۵۰ قدم آخر» که تاکنون در شهرکرد و نجف‌آباد اصفهان انجام شده تمام می‌شود. از آنجا که قرار است اولین نمایش این فیلم در سی‌و‌دومین جشنواره فیلم فجر باشد، ‌واروژ کریم مسیحی همزمان با قیلمبرداری تدوین آن را آغاز کرد و موسیقی فیلم […]

ه گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، طبق اعلام تهیه‌کننده این فیلم،‌ فیلمبرداری «۵۰ قدم آخر» که تاکنون در شهرکرد و نجف‌آباد اصفهان انجام شده تمام می‌شود.

از آنجا که قرار است اولین نمایش این فیلم در سی‌و‌دومین جشنواره فیلم فجر باشد، ‌واروژ کریم مسیحی همزمان با قیلمبرداری تدوین آن را آغاز کرد و موسیقی فیلم هم توسط فردین خلعتبری در حال ساخت است.

«۵۰ قدم آخر» سرگذشت واقعی یکی از نیروهای اطلاعات عملیات لشگر زرهی ۸ نجف اشرف در عملیات والفجر ۴ را نمایش می‌دهد که برای شناسایی به یک منطقه مین‌گذاری شده در خاک عراق می‌رود و ۱۷ روز تمام با پایی زخمی انتظار می‌کشد تا بالاخره به کمکش می آیند ولی…

بابک حمیدیان و طناز طباطبایی از جمله بازیگران این فیلم هستند که فیلمنامه آن توسط کیومرث پوراحمد و با مشاوره حبیب احمدزاده به نگارش درآمده است. هم‌چنین سعید سعدی تهیه‌کنندگی ‌فیلم «۵۰ قدم آخر» را برعهده داشته است.