اقدامی کم نظیر در نجف آباد:تراژدی قطع درختان  جایش را با جابه جایی جابه جا کرد
اقدامی کم نظیر در نجف آباد:تراژدی قطع درختان  جایش را با جابه جایی جابه جا کرد

پایگاه اطلاع رسانی نجف آباد نیوز: در اقدامی بی نظیر طی سالهای اخیر بیش از صد اصله درخت کهنسال خیابان شریعتی در مسیر اجرای پروژه تعریض این خیابان به جای قلع و قمع شدن برای ادامه حیات به خزانه شهرداری منتقل شدند. به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی نجف آباد نیوز نجف آباد در اولین […]

پایگاه اطلاع رسانی نجف آباد نیوز: در اقدامی بی نظیر طی سالهای اخیر بیش از صد اصله درخت کهنسال خیابان شریعتی در مسیر اجرای پروژه تعریض این خیابان به جای قلع و قمع شدن برای ادامه حیات به خزانه شهرداری منتقل شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی نجف آباد نیوز نجف آباد در اولین ساعات روز جمعه پنجم بهمن ماه همزمان با آغاز جابه جایی تاسیسات شهری بلوار های شمالی و جنوبی طرح تعریض خیابان شریعتی حد فاصل شهید آیت تا ۱۵ خرداد، نیروهای شهرداری نیز با استفاده از تجهیزات موجود خود کار ریشه کن کردن درختان این مسیر و انتقال آنها به فضای آماده شده را کلید زدند.

پیش از این قطع درختان در زمان اجرای طرح های مختلف به عنوان یکی از مهمترین انتقادات دوستداران محیط زیست شهرستان نسبت به مدیریت شهرداری مطرح بود ولی در این پروژه با برنامه ریزی های صورت گرفته این امر مرتفع شده است.

منتظری شهردار نجف آباد نیز که از جمله اولین بازدید کنندگان آغاز عملیات عمرانی این طرح در خیابان شریعتی به شمار میرفت، پس از حضور در این محل به همراه تعدادی از دوستداران میراث فرهنگی نجف آباد از خانه تاریخی حمله داری دیدن کرد.

لازم به ذکر است که این پروژه با نزدیک چهارصد و پنجاه متر طول و ۳۶ متر عرض مجموعا ۳ میلیارد و ششصد میلیون تومان برای شهرداری هزینه داشته که سهم آزاد سازی های هر دو سمت خیابان از این عدد به حدود سه میلیارد تومان بالغ شده است.

Jabejaei-Derakht-Shariati-St-4 Jabejaei-Derakht-Shariati-St-3 Jabejaei-Derakht-Shariati-St-2 Jabejaei-Derakht-Shariati-St-1