رباتهای نجف آباد دوم و سومی کشوری را بدست آوردند
رباتهای نجف آباد دوم و سومی کشوری را بدست آوردند

سومین دوره مسابقات ملی رباتیک آزاد که از روز سه شنبه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج آغاز شد شامگاه چهارشنبه با معرفی گروه های برتر به کار خود پایان داد. به گزارش خبرنگار ایرنا، این مسابقات با حضور ۵۴ تیم از ۱۱ استان در رده های لیگ حرفه ای، لیگ مبتدی و نمایشگاهی برگزار […]

سومین دوره مسابقات ملی رباتیک آزاد که از روز سه شنبه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج آغاز شد شامگاه چهارشنبه با معرفی گروه های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این مسابقات با حضور ۵۴ تیم از ۱۱ استان در رده های لیگ حرفه ای، لیگ مبتدی و نمایشگاهی برگزار شد.

در پایان دو روز رقابت گروه های شرکت کننده در بخش جنگجوی سنگین وزن، مجتمع آموزشی فانوس سنندج اول شد، رتبه دوم به تیم دانش آموزی آریانت دو از شیراز رسید و رتبه سوم نیز از آن تیم آموزش فنی و حرفه ای کردستان شد.

در بخش نمایشگاهی این مسابقات نیز، تیم آوات از دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج اول، تیم لاندا از سنندج دوم و تیم شهید کاظمی از نجف آباد اصفهان سوم شد.

در بخش شبیه ساز دو بعدی فوتبال نیز مقام های اول و دوم به ترتیب به تیم های هاواکس و پیکان هر دو از شیراز رسید و تیم زاگرس ایلام در جایگاه سوم قرار گرفت.

در بخش پرنده، تیم های دانشگاه آزاد اسلامی واحد سما اسلام شهر و EMC تهران هر دو به صورت مشترک اول شدند و مقام های دوم و سوم نیز به ترتیب به تیم های ایساتیس از نجف آباد اصفهان و فونیکس از تهران رسید.

در بخش جنگجوی سبک وزن هم تیم سنه دژ از سنندج اول، تیم کرد دانش آموزان سنندج دوم و دانشگاه آزاد اسلامی واحد سما چالوس هم سوم شد.

در بخش مسیریاب ساده نیز تیم WOLF 1 از ایلام اول، تیم دبیرستان دخترانه تیز هوشان فرزانگان سنندج دوم و تیم فخرالدین اسعد از استان گلستان سوم شد.

در بخش مسیریاب ویژه هم تیم WOLF 1 از ایلام اول شد، دانشگاه پیام نور مازندران به مقام دوم رسید و رتبه سوم نیز از آن دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج شد.

در این مسابقات هشت تیم در لیگ پرنده، ۱۲ تیم در لیگ جنگجو، ۹ تیم در لیگ مسیریاب ویژه، ۱۲ تیم در لیگ ساده و ۹ تیم در لیگ نمایشگاهی شرکت کرده بودند.

لیگ مبتدی شامل مسیریاب ساده، مسیریاب ویژه، جنگجو و حل ماز و لیگ حرفه ای هم شامل ربات های انسان نما، پرنده، مین یاب دستی و مین یاب اتوماتیک است.