ائتلاف‌ها، «شهردار» معرفی کنند
ائتلاف‌ها، «شهردار» معرفی کنند
به زودی تنور انتخابات1400 گرم و گرم‌تر خواهد شد و در این میان، بسیاری از کاندیداهای ششمین دوره شوراهای شهر و روستا، ائتلافی به گود رقابت‌ها می‌آیند.

ائتلاف‌ها، «شهردار» معرفی کنند

به زودی تنور انتخابات۱۴۰۰ گرم و گرم‌تر خواهد شد و در این میان، بسیاری از کاندیداهای ششمین دوره شوراهای شهر و روستا، ائتلافی به گود رقابت‌ها می‌آیند.

از آن‌جا که مهم‌ترین و از نظر برخی تنها اقدام مهم شوراهای شهر، انتخاب شهردار است، به نظر می‌رسد ائتلاف‌هایی بتوانند نظر مردم را جلب کنند که گزینه‌‌هایی قوی و کارآمد را به عنوان شهردار آینده معرفی کنند.

اعلام این اسامی، بهترین متر و معیار برای محک کارآمدی ائتلاف‌های انتخاباتی در شهرهایی مانند نجف‌آباد است که مردمش اکثراً ائتلافی رای می‌دهند.

البته برخی ائتلاف‌ها ادعا خواهند کرد بعد از راهیابی به صحن شورا، گزینه‌هایشان را اعلام خواهند کرد که چنین حرفی، اگر خلاف واقع نباشد، نشان از بی‌برنامگی‌شان خواهد داشت.

به هر حال، نجف‌آبادی‌ها که پس از سال‌ها انتظار و صبر، در سال‌های اخیر طعم پیشرفت و آبادانی را در سایه مدیریت جهادی مسعود منتظری چشیده‌اند، به ائتلاف‌هایی رای خواهند داد که کسی در حد و اندازه منتظری را در نظر داشته باشند.

البته متاسفانه با اتفاقاتی که در انتخابات مجلس یازدهم در نجف‌آباد روی داده شدند، مسعود منتظری بسیار بعید و شاید محال است که خدمت در زادگاهش را دوباره تجربه کند و به شرط انتخاب یک رییس‌جمهور کارآمد و شجاع، باید منتظر پیشنهاد مسئولیت‌های مهم استانی یا کشوری به او بود.

انتخابات

انتخابات

ائتلاف‌ها، «شهردار» معرفی کنند