ابتکار و خلاقیت؛ کمبود ها را رفع می کند
ابتکار و خلاقیت؛ کمبود ها را رفع می کند

منتخب مردم نجف آباد در مجلس دهم معتقد است ابتکار و خلاقیت باعث می‌شود کمبودها دیده نشده و داشته‌های کم کشور تبدیل به ظرفیتی برای توسعه یافتگی شود. ابوالفضل ابوترابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید هم و غم خود را بر مسائل […]

منتخب مردم نجف آباد در مجلس دهم معتقد است ابتکار و خلاقیت باعث می‌شود کمبودها دیده نشده و داشته‌های کم کشور تبدیل به ظرفیتی برای توسعه یافتگی شود.

ابوالفضل ابوترابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید هم و غم خود را بر مسائل اقتصاد مقاومتی بگذاریم، گفت: مجلس دهم باید تلاش کند برنامه ریزی های دقیقی برای نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی و تقویت مسائل فرهنگی کشور داشته باشد.

منتخب مردم نجف آباد در مجلس دهم شورای اسلامی در ادامه با تأکید بر اینکه ابتکار و خلاقیت می تواند باعث توسعه کشور شود، گفت: شاید در برخی زمینه ها با کمبودهایی مواجه باشیم اما خلاقیت در استفاده همان داشته ها با همدلی و وحدت می تواند زیربنای کارهای اساسی کشور را تشکیل دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه نمایندگان باید کمتر از اهرم‌های فشار خود بر دولت استفاده کنند، عنوان کرد: نمایندگان با شناسایی استعدادهای مناطق خود می توانند به راحتی موجبات رسیدن به توسعه یافتگی را فراهم کنند و دولت به تنهایی نمی تواند مشکل مناطق کل کشور را به تنهایی برطرف کند.

منتخب مردم نجف آباد در مجلس دهم شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه با ابتکار و خلاقیت، پیشرفت هایی در شهرستان نجف آباد ایجاد شده، خاطرنشان کرد: طرح عظیم فاضلاب نجف آباد و راه اندازی ایرباس نجف آباد-اصفهان با طول ۳۰ کیلومتر برای اولین بار در کشور انجام شد که خود نمونه ای از ابتکارعمل دستگاه های مربوطه بود