ابوترابی خبرداد: بررسی موضوع تغییر پایتخت در کمسیون شوراها در هفته جاری
ابوترابی خبرداد: بررسی موضوع تغییر پایتخت در کمسیون شوراها در هفته جاری

خبرگزاری ایمنا: نماینده مردم شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح بررسی موضوع تغییر پایتخت در کمسیون شوراها در هفته جاری مورد بررسی قرار می گیرد. ابوالفضل ابوترابی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در تیران و کرون، با بیان اینکه موضوع تغییر پایتخت در کشور توسط تعدادی از […]

خبرگزاری ایمنا: نماینده مردم شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح بررسی موضوع تغییر پایتخت در کمسیون شوراها در هفته جاری مورد بررسی قرار می گیرد.

ابوالفضل ابوترابی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در تیران و کرون، با بیان اینکه موضوع تغییر پایتخت در کشور توسط تعدادی از نمایندگان مطرح شده است، اظهار داشت: با امضا نمایندگان و ارائه به هئیت رییسه مجلس بررسی این موضوع در کمسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی هفته آینده بررسی می شود.
وی افزود: موضوع تغییر پایتخت به جهت اشباع تهران و مشکلات ناشی از تراکم جمعیت بررسی می شود که مکان بعدی برای پایتخت در جلسات مشترک بین نمایندگان قوای دیگر بررسی خواهد شد.
نماینده مردم شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی نیز در خصوص قانون اصلاح چک نیز اظهار داشت: در این هفته در جلسه مشترک کمسیون حقوقی، قضایی و کمسیون اقتصادی مجلس اصلاح قانون چک بررسی خواهد شد.
وی در خصوص لوایح جدیدی که در حال بررسی است نیز گفت: با توجه به اینکه افرادی که زیر ۱۰ سال بیمه بازنشستگی پرداخت کرده اند و سرپرست خانواده فوت کرده در حال حاضر اعضای خانواده مشمول مستمری نمی شوند که در قانون جدید اصلاحاتی انجام می شود.
ابوترابی اضافه کرد: در قانون جدید خانواده با پرداخت سال های باقیمانده تا ۱۰ سال می توانند ماهانه ۱۰ روز حقوق دریافت کنند که این طرح دو فوریتی این هفته در مجلس مطرح می شود