اتوبان سردار کاظمی باز هم قربانی گرفت +تصاویر
اتوبان سردار کاظمی باز هم قربانی گرفت +تصاویر

مسیر پر خطر اتوبان سردار کاظمی که شنیدن بروز حوادث مختلف در آن تقریبا برای افکار عمومی طبیعی شده است، یک بار دیگر قربانی گرفت. به گزارش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد، بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پراید با تریلر، ساعت ۲۳:۴۳ شب گذشته (سیزدهم اردیبهشت ماه) در کیلومتر ۸ […]

مسیر پر خطر اتوبان سردار کاظمی که شنیدن بروز حوادث مختلف در آن تقریبا برای افکار عمومی طبیعی شده است، یک بار دیگر قربانی گرفت.

به گزارش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد، بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پراید با تریلر، ساعت ۲۳:۴۳ شب گذشته (سیزدهم اردیبهشت ماه) در کیلومتر ۸ اتوبان سردار کاظمی به طرف نجف آباد که منجر به آتش گرفتن پراید شد، دو نفر از سرنشینان خودرو پراید جان باختند.

 بلافاصله پس از اعلام حادثه، دو دستگاه خودرو سنگین اطفائیه و یک دستگاه خودرو نجات از ایستگاه شماره ۲ و ۳ به محل اعزام شده  و آتش نشانان در محل کار اطفاء حریق را انجام دادند.

مطوری خاطرنشان کرد: در همان لحظه اولیه برخورد پراید با تریلر دو نفر سرنشین پراید جان باخته بودند که به علت شدت برخورد در ادامه منجر به آتش سوزی خودرو پراید می گردد که در این حادثه متاسفانه یک زن و مرد جان خود را از دست دادند.

وی در ادامه از حضور به موقع نیروی های امداد و نجات هلال احمر و همچنین راهور و نیروی انتظامی تشکر و قدردانی نمود.