اختصاص بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان به «نجف‌آباد» در سفر استانی رئیس‌جمهور
اختصاص بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان به «نجف‌آباد» در سفر استانی رئیس‌جمهور
فرماندار ویژه نجف‌آباد گفت: در سفر رئیس جمهور به استان اصفهان با تلاش همه دستگاه‌های اجرایی توانستیم اعتباری بالغ بر ۷۱۹ میلیارد تومان را برای شهرستان نجف‌آباد دریافت کنیم که نسبت به سایر شهرستان‌های استان اعتبار خوبی محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از نجف‌آباد، موسی مباشری، فرماندار ویژه نجف‌آباد پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح و کلنگ‌زنی چندین طرح در شهر گلدشت با اشاره به سفر رئیس جمهور اظهار کرد: حضور رئیس‌جمهور و هیأت دولت در استان اصفهان را به فال نیک می‌گیریم، زیرا امید داریم بسیاری از مشکلات که سال‌ها روی زمین مانده بود حل شود.

وی تجربه حضور رؤسای جمهور سابق را مهم خواند و افزود: با تجربیات قبل از حدود ۲ ماه پیش مکاتباتی با همه ادارات و دستگاه‌های شهرستان انجام و مشکلات و طرح‌های نیمه‌تمام شناسایی شد.

اختصاص بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان به «نجف‌آباد» در سفر استانی رئیس‌جمهور

مباشری تصریح کرد: اولویت شهرستان به پایان رساندن طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت ۵۰ درصد است که با تلاش همه دستگاه‌های اجرایی توانستیم اعتباری بالغ بر ۷۱۹ میلیارد تومان را برای شهرستان نجف‌آباد دریافت کنیم که نسبت به سایر شهرستان‌های استان اعتبار خوبی محسوب می‌شود.

فرماندار ویژه نجف‌آباد در ادامه گفت: زیرگذر شهدای دانشجو و بیمارستان شیخ‌بهایی از جمله طرح‌هایی هستند که رقم قابل توجهی از اعتبارات را به خود اختصاص دادند؛ بیمارستان شیخ‌بهایی حدود ۲۰ سال است که کلنگ‌زنی شده و برای تکمیل آن نیاز به اعتبارات ویژه‌ای بود.

وی تسریع در تکمیل فاضلاب شهر نجف‌آباد را اولویت بعدی خواند و افزود: قبل از سفر رئیس‌جمهور نمایندگانی از اقشار مختلف را دعوت کردیم و از آن‌ها خواستیم مسائلی را مطرح کنند که جنبه شخصی نداشته باشد و در سطح وسیع به مشکلات بپردازد. 

مباشری با اشاره به حذف نامه‌های کاغذی در شهرستان گفت: در سفر اخیر نامه به صورت فیزیکی حذف شده است، اما با ایجاد سامانه ۱۱۱ و حضور ۴۰ پاسخگو مردم می‌توانستند مسائل و مشکلات خود را به گوش رئیس‌جمهور برسانند.

  • منبع خبر : فارس نیوز