استادیار واحد نجف‌آباد پراستنادترین مولف سال ۲۰۱۵ میلادی
استادیار واحد نجف‌آباد پراستنادترین مولف سال ۲۰۱۵ میلادی

استادیار دانشکده علوم پایه واحد نجف آباد از سوی موسسه ISI به عنوان نویسنده پراستناد در دو ماهه دوم سال ۲۰۱۵ میلادی در حوزه شیمی معرفی شد. رضا ابراهیمی معاون پژوهش و فناوری واحد نجف آباد با اعلام این خبر گفت: موسسه ISI مقاله مجید قشنگ استادیار دانشکده مهندسی هسته ای و علوم پایه دانشگاه […]

استادیار دانشکده علوم پایه واحد نجف آباد از سوی موسسه ISI به عنوان نویسنده پراستناد در دو ماهه دوم سال ۲۰۱۵ میلادی در حوزه شیمی معرفی شد.

رضا ابراهیمی معاون پژوهش و فناوری واحد نجف آباد با اعلام این خبر گفت: موسسه ISI مقاله مجید قشنگ استادیار دانشکده مهندسی هسته ای و علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد را که در مجله Research on Chemical Intermediates به چاپ رسیده است، دربازه زمانی دو ماهه دوم سال ۲۰۱۵ به عنوان پر استناد ترین مقاله در حوزه علوم شیمی در سطح جهان معرفی کرد.

بر این اساس مقاله استادیار دانشکده مهندسی هسته ای و علوم پایه واحد نجف آباد با عنوان:

Synthesis and in vitro microbiological evaluation of novel series of 8-hydroxy-2-(2-oxo-2 H -chromen-3-yl)- 5-phenyl-3 H -chrome no [2,3- d ] pyrimidine

که در مجله علمی Research on Chemical Intermediates (2015) منتشر شده است در بازه زمانی دو ماهه مارس تا آوریل ۲۰۱۵ به عنوان پراستناد ترین(Hot Paper) مقاله در حوزه علوم شیمی شناخته شد. همچنین یک مقاله دیگر از این عضو هیات علمی واحد نجف آباد با عنوان:

Zinc Hydrogen Sulfate Promoted Multi-component Preparation of Highly Functionalized Piperidines

که در مجله علمی Letters in Organic Chemistry (2012) منتشر شده است، نیز به عنوان پراستناد ترین مقاله دربازه زمانی سالهای ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ در حوزه علوم شیمی معرفی شده است.

از دکتر مجید قشنگ تاکنون تعداد ۱۰۷ مقاله در مجلات معتبر بین المللی و ISI و ۲۵ مقاله در کنفرانس های معتبر ملی و بین المللی منتشر شده است. داوری ۳۰۰ عنوان مقاله مجلات معتبر بین المللی حوزه شیمی از دیگر فعالیت های علمی مجید قشنگ است. همچنین بر اساس گزارش پایگاه ISI ایشان دارای اچ ایندکس ۱۵ است.

موسسه ISI هر دو ماه یک بار تمام مقالات چاپ شده در نشریات زیرمجوعه خود را بررسی و یک درصد از مقالاتی که بیشترین استناد را داشته باشند، به عنوان مقاله پراستناد(Hot paper) معرفی می‌کند.

منبع:آنا