اسکان ۲۷۰۰ مسافر نوروزی در دانشگاه آزاد نجف‌آباد
اسکان ۲۷۰۰ مسافر نوروزی در دانشگاه آزاد نجف‌آباد
آنا: سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد گفت:‌ از ۲۸ اسفند تا پایان تعطیلات نوروز ۱۴۰۱، حدود ۵۰۰ نفر از همکاران خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی به‌اتفاق خانواده و همراهان در این واحد پذیرش‌ شدند و درمجموع بالغ‌بر ۲ هزار و ۷۰۰ نفر اسکان مهمان داشتیم.

اسکان ۲۵۰۰ مسافر نوروزی در دانشگاه آزاد نجف‌آباد

آنا: سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد گفت:‌ با تشکیل ستاد اسکان نوروزی در این دانشگاه از اسفند ۱۴۰۰ و تلاش همکاران، امکانات مناسبی برای اسکان هم‌زمان ۱۱۰ خانواده آماده شد و از ۲۸ اسفند تا پایان تعطیلات نوروز ۱۴۰۱، حدود ۵۰۰ نفر از همکاران خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی به‌اتفاق خانواده و همراهان در این واحد دانشگاهی پذیرش‌ شدند و درمجموع بالغ‌بر ۲ هزار و ۷۰۰ نفر اسکان مهمان داشتیم.

 

فرید نعیمی افزود: منطقه نجف‌آباد به‌عنوان قطب گردشگری غرب استان اصفهان در مسیر اتصال محور مواصلاتی استان‌های شمالی کشور به غرب کشور و خوزستان است که همواره مورد استقبال مسافران نوروزی و گردشگران اصفهان قرار می‌گیرد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد به‌عنوان یکی از دو واحد با رتبه جامع مستقل دانشگاه آزاد اسلامی در زمینی به مساحت بالغ‌بر هزار و ۲۰۰ هکتار و زیربنای ۳۰۰ هزار مترمربع به‌عنوان بزرگ‌ترین مجموعه آموزش عالی در مرکز ایران بوده و اکنون بیش از ۲۱ هزار دانشجوی شاغل به تحصیل دارد.

فرید نعیمی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد

فرید نعیمی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد

اسکان ۲۵۰۰ مسافر نوروزی در دانشگاه آزاد نجف‌آباد