اصلاح طلبان نجف آباد:پیگیری قانونی رد صلاحیت ها و حمایت احتمالی از یک اعتدالی
اصلاح طلبان نجف آباد:پیگیری قانونی رد صلاحیت ها و حمایت احتمالی از یک اعتدالی

رئیس شورای اصلاح طلبان شهرستان نجف آباد گفت : از مجرای قانونی رد صلاحیت ها را پیگیری می کنیم . محمد نصراللهی جمعه شب در نشست اصلاح طلبان نجف آباد و تیران و کرون که در حسینیه حکیم نجف آباد برگزار شد، افزود : ویژ گی اصلاح طلبان توجه به تو سعه و آبادانی کشور […]

رئیس شورای اصلاح طلبان شهرستان نجف آباد گفت : از مجرای قانونی رد صلاحیت ها را پیگیری می کنیم .

محمد نصراللهی جمعه شب در نشست اصلاح طلبان نجف آباد و تیران و کرون که در حسینیه حکیم نجف آباد برگزار شد، افزود : ویژ گی اصلاح طلبان توجه به تو سعه و آبادانی کشور در همه زمینه ها است و امید واریم که شرایط حضور اصلاح طلبان در صحنه انتخابات فراهم شود.
وی با بیان اینکه امید داریم مسئولین با تا ئید نیرو های اصلاح طلب شرایط حضور پرشور مردم در پای صندوقهای رای را فراهم نمایند،گفت : تلاش اصلاح طلبان در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشویق مردم برای مشارکت حد اکثری است بشرطی که شرایط فراهم شود .

** اهداف چهارگانه اصلاح طلبان در مسیر انتخابات

رئیس شورای راهبردی اصلاح طلبان شهرستان نجف آباد نیز گفت : اصلاح طلبان برای حضور در صحنه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی چهار هدف عمده را دنبال می کنند.
مجید شکراللهی تصریح کرد: وحدت و همدلی در انتخابات سال ۹۲ یک نمونه از موفقیت های اصلاح طلبان بود.
وی گفت:اصلاح طلبی یک تفکر و اندیشه است و مهمترین کاربرد برای پیشرفت و آبادانی کشور اصلاح طلبی است.
شکراللهی با اشاره به اهداف اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات، گفت: همکاری با دولت تدبیر و امید،حضور جدی در صحنه انتخابات، وحدت کلیه نیروهای اصلاح طلب جهت اجماع و معرفی یک نفر از کاندیداهای اصلاح طلب جهت معرفی به مجلس دهم و ایجاد روحیه مشارکت حداکثری در بین مردم از مهمترین اهداف اصلاح طلبان در انتخابات این دوره است.
وی با انتقاد از رد صلاحیت اکثریت اصلاح طلبان کشور، گفت: تنها ۳۰ نفر در کشور تائید صلاحیت شده اند و این تعداد رد صلاحیت اصلاح طلبان در سطح کشور بی سابقه است.
شکراللهی با بیان اینکه اصلاح طلبان با حفظ آرامش و رعایت قانون در اعتراض به این رد صلاحیتها پیگیریهای لازم را انجام خواهند داد،گفت: امیدواریم مسئولین با سعه صدر به این اعتراض ها رسیدگی کنند.

** احمد شیرزاد : از مسیر قانون پیش می رویم

یک فعال سیاسی اصلاح طلب نیز در این همایش گفت : اصلاح طلبان از طریق قانونی و مذا کره برای رفع مشکلات به وجود آمده و رد صلاحیت ها اقدام خواهند کرد.
احمد شیرزاد با بیان اینکه ما و تعدادی از دوستان بدلیل احتمال رد صلاحیت وارد صحنه نشدیم، گفت: دوستان دیگر را تشویق به آمدن در صحنه کردیم و تکلیف خودشان را انجام دادند اما بدون دلیل و بخاطر اینکه اصلاح طلب هستند رد صلاحیت شدند.
وی گفت :اصلاح طلبان جمعیت زیادی هستند و برنامه دارند و نسبت به جامعه دید روشن دارند و دارای اقبال عمومی هستند اما عده ای تلاش می کنند اصلاح طلبان را از صحنه خارج کنند.
وی گفت : اصلاح طلبان بزرگترین پشتوانه مردمی را دارند و موج اصلاح طلبی بسیار بالا ست و این باعث پیروزی می شود .
شیرزاد با بیان اینکه اعتراض ما به معنی قهر کردن و ترک صحنه سیاسی نیست،گفت: اگر در مدت قانونی نیروهای اصلاح طلب تائید نشدند از بین کاندیداهای تائید شده از یک فرد متعادل ترحما یت می کنیم .

منبع:ایرنا