افتتاح ۱۱۰ میلیارد پروژه در نجف آباد به مناسبت دهه فجر
افتتاح ۱۱۰ میلیارد پروژه در نجف آباد به مناسبت دهه فجر
صدا و سیما + فارس: عباس رضایی استاندار اصفهان روز چهارشنبه شانزدهم بهمن 98 در سفری یک روزه به شهرستان نجف آباد، 9 طرح از مجموعه چهل و هشت طرح در نظر گرفته شده به مناسبت دهه فجر را به ارزش تقریبی یکصد و ده میلیارد تومان را رسما افتتاح کرد.

افتتاح ۱۱۰ میلیارد پروژه در نجف آباد به مناسبت دهه فجر

صدا و سیما + فارس: عباس رضایی استاندار اصفهان روز چهارشنبه شانزدهم بهمن ۹۸ در سفری یک روزه به شهرستان نجف آباد، ۹ طرح از مجموعه چهل و هشت طرح در نظر گرفته شده به مناسبت دهه فجر را به ارزش تقریبی یکصد و ده میلیارد تومان را رسما افتتاح کرد.

خانه امید بازنشستگان نجف آباد  و سرای سالمندان مهر شهر دهق از جمله این طرح ها بودند.

نجف آباد با وجود داشتن بیش از ۴۷۰۰ بازنشسته کشوری تاکنون فاقد مکانی اختصاصی برای این قشر بود ولی با ساخت این مجموعه هشتصد متر مربعی با هزینه ۱۲ میلیارد تومان در بخشی از فضای سبز پارک لاله، از این پس فضاهایی مانند کافی‌شاپ، کتابخانه، سالن اجتماعات و مجموعۀ اداری در اختیار بازنشستگان کشوری خواهد بود.

سرای سالمندان مهر شهر دهق نیز در زمینی به مساحت حدود ۱۳ هزار متر و زیربنای ۵ هزار مترمربع  بااعتباری بالغ‌بر ۱۲۰ میلیارد ریال طی دو سال احداث‌شده است. این مرکز خدماتی یکی از مجلل‌ترین مراکز نگهداری سالمندان کشور بوده که با ایجاد ۶۴ واحد اقامتی مجهز امکان پذیرش و نگهداری ۱۴۴ سالمند از سراسر کشور را دارد.

ایستگاه پست برق ۱۵مگاواتی با هزینه ۱۰میلیارد تومان، واحد تولیدی تینر صنعتی با هزینه ۵میلیارد تومان در بخش مهردشت، ۲۶واحد مسکونی خیرساز در زمینی به مساحت۸۰۰مترمربع با هزینه ۲۴میلیارد تومان و واحد تولیدی کوره القایی با تولید سالانه ۱۲تا۲۵ تن با هزینه ۲۵میلیارد تومان از دیگر طرح های افتتاح شده در این روز بودند.
به گفته استاندار اصفهان با افتتاح این طرحها برای بیش از ۳۰۰نفر اشتغال زایی شده است.

استاندار اصفهان

استاندار اصفهان

افتتاح ۱۱۰ میلیارد پروژه در نجف آباد به مناسبت دهه فجر