انتشار کتاب جدید برای «بهرام صادقی»
انتشار کتاب جدید برای «بهرام صادقی»

مهر: دو کتاب «بهرام صادقی» و «ریچارد براتیگان» از مجموعه معرفی نویسندگان توسط انتشارات بن گاه منتشر و راهی بازار نشر شدند. بهرام صادقی متولد ۱۸ دی ماه سال ۱۳۱۵ در نجف‌آباد اصفهان است و ۱۶ دی ماه ۱۳۶۳ در تهران درگذشت. صادقی در حوزه داستان و سرایش شعر فعالیت می‌کرد و یکی از داستان‌نویسان […]

مهر: دو کتاب «بهرام صادقی» و «ریچارد براتیگان» از مجموعه معرفی نویسندگان توسط انتشارات بن گاه منتشر و راهی بازار نشر شدند.
بهرام صادقی متولد ۱۸ دی ماه سال ۱۳۱۵ در نجف‌آباد اصفهان است و ۱۶ دی ماه ۱۳۶۳ در تهران درگذشت. صادقی در حوزه داستان و سرایش شعر فعالیت می‌کرد و یکی از داستان‌نویسان نوگرای ایرانی بود که تقریبا در هر اثرش، در جستجوی شیوه های جدید ادبی بود.

مقالات این کتاب جیبی به این ترتیب‌اند:
«بهرام صادقی» نوشته سعید هنرمند، «به بهانه خواندن زنجیر» نوشته بهرام صادقی نوشته ماهان معلمی، «یادداشتی بر “آقای نویسنده…” اثر بهرام صادقی» نوشته آذر نفیسی، «خود _ کشی: نزاع خویشتن و دیگران در “کلاف سر در گم”»، «بررسی مسئله هویت در “کلاف سر در گم”» نوشته لیلا صمدی رندی، «داستان “اذان غروب” بهرام صادقی به مثابه تمثیلی از …» نوشته کیوان طهماسبیان و «مرگ و خویشتن» از نسبیه فضل اللهی.
این کتاب با ۱۲۴ صفحه، شمارگان هزار نسخه و قیمت ۱۲ هزار و پانصد تومان منتشر شده است.