انهدام باند سارقان خشن توسط پلیس نجف آباد
انهدام باند سارقان خشن توسط پلیس نجف آباد
پلیس نجف آباد: فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد گفت: با اشراف اطلاعاتی و طی عملیاتی ضربتی چهار نفر از سارقین سابقه دار که با خشونت اقدام به سرقت از افراد کهنسال می نمودند شناسایی و دستگیر شدند که در تحقیقات تکمیلی، متهمین به هفت فقره سرقت خشن اعتراف کردند.

انهدام باند سارقان خشن توسط پلیس نجف آباد

پلیس نجف آباد: فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد گفت: به دنبال شکایاتی از سوی شهروندان مبنی بر سرقت‌های توأم با خشونت از افراد کهنسال، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت که با اشراف اطلاعاتی و طی عملیاتی ضربتی چهار نفر از سارقین سابقه دار که با خشونت اقدام به سرقت از افراد کهنسال می نمودند شناسایی و دستگیر شدند که در تحقیقات تکمیلی، متهمین به هفت فقره سرقت خشن اعتراف کردند.

سرهنگ میثم گوهری آرانی افزود: از مخفیگاه این مجرمان، شش موتورسیکلت سرقتی و مقادیری طلاجات مسروقه کشف شد. این افراد با توجه به اعتیاد شدید به مواد مخدر، اموال مسروقه را به فروش رسانده اند که در این زمینه دو نفر مالخر دستگیر و به همراه پرونده برای اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل گردیدند.

گوهری در خصوص دیگر اقدامات پلیس شهرستان در روزهای اخیر اظهار داشت: ماموران یگان امداد این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی طی عملیاتی ضربتی در یکی از محورهای ورودی به یک دستگاه خودرو سواری با رانندگی یک مرد، مشکوک و پس از بازرسی حدود هفتاد کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاساز نموده بود کشف و پرونده به همراه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بر اساس گزارش های رسیده و بررسی های طریق پلیس فتا مبنی بر تبلیغ مدلینگ در فضای مجازی توسط فروشندگان دو باب فروشگاه البسه، موضوع به صورت ویژه در دستور کارقرار گرفت و با دستور مقام قضایی، این واحدهای صنفی به دلیل عدم رعایت شعائر دینی و اسلامی و اقدام خلاف اخلاق عمومی پلمپ شدند.

نیروی انتظامی

نیروی انتظامی

انهدام باند سارقان خشن توسط پلیس نجف آباد