انهدام باند کلاهبرداری در نجف آباد
انهدام باند کلاهبرداری در نجف آباد
پلیس: فرمانده انتظامي شهرستان نجف آباد از دستگيري اعضاي باند 3 نفره ای که با ترفندي خاص اقدام به کلاهبرداري صد میلیون تومانی از شهروندان کرده بودند، خبر داد.

انهدام باند کلاهبرداری در نجف آباد

پلیس: فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از دستگیری اعضای باند ۳ نفره ای که با ترفندی خاص اقدام به کلاهبرداری صد میلیون تومانی از شهروندان کرده بودند، خبر داد.
سرهنگ میثم گوهری آرانی گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری فردی ناشناس از طریق یکی از سایت های خرید و فروش کالا از وی بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد فرد شاکی برای فروش خشکبار اقدام به درج آگهی در سایت مذکور کرده که شخص ناشناسی با وی تماس گرفته و عنوان نموده خریدار کالای تبلیغ شده است و روز بعد شاکی اقدام به انتقال کالا به محل اعلامی از سوی خریدار کرده که پس از تحویل دادن کالا، متهم با همکاری همدستانش با ترفندهای مختلف از پرداخت وجوه آن خودداری و از محل متواری می شوند.
فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد تصریح کرد: با تکمیل تحقیقات و انجام اقدامات هوشمندانه و تخصصی پلیسی هویت اصلی متهمان شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی ۳ نفر از اعضای این باند دستگیر و ۳ دستگاه خودرو که از آنها جهت اعمال مجرمانه استفاده می شد توقیف شد.
متهمان در حال حاضر با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شده اند.

کلاهبرداری

کلاهبرداری

انهدام باند کلاهبرداری در نجف آباد