باخت فوتبالیست های شهرداری سنندج برابر نماینده نجف آباد
باخت فوتبالیست های شهرداری سنندج برابر نماینده نجف آباد

تیم فوتبال شهرداری سنندج، نماینده استان کردستان در پیکارهای لیگ برتر بانوان کشور با حساب ۲ بر صفر، مغلوب آینده سازان مهین نجف آباد شد. رقابت های فوتبال بانوان لیگ برتر بزرگسالان باشگاه های کشور در بخش بانوان، پیش ازظهر امروز با انجام یک دیدار پیگیری شد. در این مسابقه که از هفته چهاردهم برگزار […]

تیم فوتبال شهرداری سنندج، نماینده استان کردستان در پیکارهای لیگ برتر بانوان کشور با حساب ۲ بر صفر، مغلوب آینده سازان مهین نجف آباد شد.

رقابت های فوتبال بانوان لیگ برتر بزرگسالان باشگاه های کشور در بخش بانوان، پیش ازظهر امروز با انجام یک دیدار پیگیری شد.
در این مسابقه که از هفته چهاردهم برگزار شد، تیم شهرداری سنندج به عنوان نماینده استان کردستان در زمین خود، برابر آینده سازان مهین نجف آباد صف آرایی کرد و در پایان با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد.
در رقابت های فوتبال بانوان لیگ برتر باشگاه های کشور، شهرداری سنندج، دلوار کشتی جنوب بوشهر، پالایش گاز ایلام، آینده سازان مهین نجف آباد، شهرداری سیرجان، وحدت ایثار گرگان، همیاری آذربایجان غربی، شهرداری ازنا، شهرداری بم و ملوان بندرانزلی حضور دارند و دیدارهای خود را به صورت رفت و برگشت برگزار می کنند.
شهرداری سنندج در دور رفت این مسابقات با چهار شکست، سه پیروزی و یک تساوی و کسب ۱۰ امتیاز در جایگاه ششم جدول رده بندی قرار گرفته بود.
شهرداری سنندج در بازی هفته آینده خود در شهر ایلام به مصاف پالایش گاز خواهد رفت و امیدوار است بتواند با پیروزی در آن دیدار به روند ناکامی های خود طی چند هفته اخیر پایان بدهد.