بارندگی در نجف آباد، ۶برابر شد
بارندگی در نجف آباد، ۶برابر شد
رییس اداره هواشناسی شهرستان گفت: در حالی که طی سال زراعی گذشته در حدود ۲۲میلیمتر بارندگی داشتیم ولی خوشبختانه امسال تا صبح امروز این میزان به مرز ۱۳۰میلیمتر رسیده که در مقایسه با سال گذشته نزدیک به شش برابر رشد داشته است.

بارندگی در نجف آباد، ۶برابر شد

ایمنا: رییس اداره هواشناسی شهرستان گفت: در حالی که طی سال زراعی گذشته در حدود ۲۲میلیمتر بارندگی داشتیم ولی خوشبختانه امسال تا صبح امروز این میزان به مرز ۱۳۰میلیمتر رسیده که در مقایسه با سال گذشته نزدیک به شش برابر رشد داشته است.

مصطفی حجتی در مصاحبه با خبرنگار ایمنا از نجف‌آباد با اعلام این مطلب افزود: سال زراعی از ابتدای مهر هر سال محاسبه می‌شود و طبق همین تقویم از اولین روز سال زراعی امسال که از ابتدای مهر ۹۷ شروع شده، حجم بارش‌ها به یکصد و سی میلیمتر بالغ شده و با روند موجود امیدواریم این میزان تا اولین روز مهرماه سال جاری که پایان سال زراعی محسوب می‌شود، افزایش قابل توجهی داشته باشد.

حجتی میزان بارش باران طی بیست و چهار ساعت گذشته در بخش مرکزی شهرستان را حدود ۳۱ میلی‌متر عنوان داشت و ادامه داد: این میزان در بخش مهردشت که نزدیک به صد کیلومتر با مرکز شهرستان فاصله دارد، در حدود پنجاه میلی‌متر برآورد می‌شود.

سعید باقرپور بخشدار مهردشت نیز در همین خصوص معتقد است: خوشبختانه با وجود حجم بالای بارندگی‌ ها، تا این لحظه هیچ گونه حادثه و مشکلی خاصی در سطح روستاها و شهرهای این بخش گزارش نشده است و تمامی دستگاه‌های مسئول در حالت آماده‌باش قرار دارند.

نجف آباد نیوز

بارندگی در نجف آباد

بارندگی در نجف آباد