بانوان آینده ساز نجف آباد لیگ را با تساوی آغاز کردند
بانوان آینده ساز نجف آباد لیگ را با تساوی آغاز کردند

تیم فوتبال آینده‌سازان میهن نجف‌آباد لیگ برتر فوتبال بانوان را با یک تساوی خانگی آغاز کرد. در چارچوب هفته نخست لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور، آینده‌سازان میهن نجف‌آباد از ساعت ۱۱ روز گذشته میزبان دلوارکشتی جنوب بوشهر بود که در پایان با تساوی یک بر یک متوقف شد. در دیگر دیدار برگزار شده هفته […]

تیم فوتبال آینده‌سازان میهن نجف‌آباد لیگ برتر فوتبال بانوان را با یک تساوی خانگی آغاز کرد.

در چارچوب هفته نخست لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور، آینده‌سازان میهن نجف‌آباد از ساعت ۱۱ روز گذشته میزبان دلوارکشتی جنوب بوشهر بود که در پایان با تساوی یک بر یک متوقف شد.
در دیگر دیدار برگزار شده هفته نخست، کیان صدرا فارس در خانه شهرداری دادگر جیرفت به برتری قاطع ۵ بر یک رسید.
قرار بود دیروز ۳ مسابقه دیگر هم برگزار شود که با توجه به عدم حضور و عدم ارائه مدارک و تکمیل پرونده در موعد مقرر، از سوی باشگاه‌های همیاری شهرداری ارومیه و ماهان تندیس قم، با وجود فرصت‌های مکرر داده شده از سوی کمیته مسابقات سازمان لیگ، دیدار این تیم‌ها مقابل پالایش گاز ایلام و ملوان بندرانزلی که قرار بود در شهرهای ارومیه و انزلی برگزار شود لغو و این پرونده‌ها جهت تصمیمات بعدی به کمیته‌های مربوطه ارسال شد.
همچنین دیدار تیم‌های استقلال تهران با پاس همدان لغو شد و مسابقه شهرداری سیرجان و شهرداری بم به دلیل اردوی تیم ملی زیر ۱۹ سال بانوان به تعویق افتاد.
نتایج دو دیدار از هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان به شرح زیر است:
* آینده‌سازان میهن اصفهان یک – دلوار کشتی جنوب بوشهر یک
* شهرداری دادگر جیرفت یک – کیان صدرا فارس ۵