بانک های ربوی مهمترین مانع کسب و کار هستند
بانک های ربوی مهمترین مانع کسب و کار هستند

خبرگزاری خانه ملت:ابوالفضل ابوترابی  با اشاره به لزوم فرهنگ سازی برای مصرف کالای ایرانی گفت: متاسفانه یکی از مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد این است که برخی کالاهای ایرانی به نسبت قیمت و کیفیتی که از آن ها سراغ داریم، مرغوبیت لازم را ندارند. نماینده مردم نجف آباد،تیران وکرون درمجلس شورای اسلامی تصریح […]

خبرگزاری خانه ملت:ابوالفضل ابوترابی  با اشاره به لزوم فرهنگ سازی برای مصرف کالای ایرانی گفت: متاسفانه یکی از مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد این است که برخی کالاهای ایرانی به نسبت قیمت و کیفیتی که از آن ها سراغ داریم، مرغوبیت لازم را ندارند.

نماینده مردم نجف آباد،تیران وکرون درمجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در نتیجه تعطیلی کارخانه ها و رشد بیکاری آسیب جدی به کشور وارد می شود که یکی از این آسیب ها،انواع آسیب های اجتماعی و جرائم است که آسیب آن بسیار بیشتر از گرانی یا کیفیت کمتر کالای ایرانی است.
وی همچنین در خصوص وظیفه دولت برای رونق تولید تاکید کرد:دولت باید در مبارزه با قاچاق کالا ورود واقعا جدی داشته باشد و موانع کسب و کار را به حداقل برساند.

ابوترابی  در ادامه تعطیلی های زیاد کشور، قانون فعلی چک، تامین اجتماعی، مالیات،سیستم نظام مند بانکی ربوی،بروکراسی پیچیده و فاسد از موانع جدی کسب و کار و رونق تولید در کشور عنوان کرد و گفت:  با اصلاح این موارد به طور طبیعی،رونق کسب و کار،سرمایه گذاری ،اشتغال و کارآفرینی شکل خواهد گرفت.