باید سگ های ولگرد را کُشت
 باید سگ های ولگرد را کُشت
رویداد24 : نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس گفت:متاسفانه یکی از معضلاتی که امروز ما با آن مواجه هستیم، موضوع سگ‌های ولگرد است. از آن‌جایی که این سگ‌های ولگرد، گله‌ای شدند، در حال منقرض کردن برخی حیوانات کمیاب هستند.

 باید سگ های ولگرد را کُشت

رویداد۲۴ : نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس گفت:متاسفانه یکی از معضلاتی که امروز ما با آن مواجه هستیم، موضوع سگ‌های ولگرد است. از آن‌جایی که این سگ‌های ولگرد، گله‌ای شدند، در حال منقرض کردن برخی حیوانات کمیاب هستند.

ابوالفضل ابوترابی ادامه داد: تجربه ثابت کرده است که سگ‌های ولگرد آن هم به صورت گله‌ای، به پلنگ و یوزپلنگ هم حمله می‌کنند. متاسفانه در حاشیه شهر‌ها از جمله در حوزه انتخابیه خودم، خبر آمده که این سگ‌های ولگرد به صورت گله‌ای به پسر و دختران خردسال حمله کردند که در یک مورد، این حمله منجر به کنده شدن پوست سر پسر بچه اول دبستانی شد و فیلم‌های آن هم موجود است.

ابوترابی خاطر نشان کرد: ما هم در شرع و هم در قانون اجازه داریم که سگ‌های ولگرد را از بین ببریم. آن‌ها هم مثل موش‌های فاضلابی می‌مانند. پس باید برگردیم به عقب و حتماً این سگ‌های ولگرد را نابود کنیم. همان‌طور که شهرداری‌ها برای قلع و قمع کردن موش‌های فاضلابی اقدام می‌کنند، مکلفند این رویه را در خصوص سگ‌های ولگرد هم داشته باشند.

وی اظهار داشت:  قبلاً قانون در خصوص کشتن سگ‌های ولگرد انجام می‌شد، اما در ادامه به واسطه ترس از NGO‌های (سازمان های مردم نهاد) حامی حیوانات که روی به سر و صدا می‌آوردند، مسئولان برخورد گذشته را پیگیری نکردند. این NGO‌ها یک اقلیت پرهیاهو هستند که نباید به آن‌ها توجه کرد و توده‌های مردم، خواهان نابودی سگ‌های ولگرد هستند.

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی

 باید سگ های ولگرد را کُشت