باید از  ژنرالی خود بگذریم
باید از  ژنرالی خود بگذریم

معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: باید از مقام ژنرالی خود بگذریم و به صنعت نزدیک شویم. نزدیک شدن به صنعت نشان‌دهنده رسالت بی‌بدیل دانشگاه است. فریدون رهنمای رودپشتی در هم اندیشی بخش صنعت و دانشگاه اظهار کرد: این همایش باعث شد که دانشگاه از نیازهای بخش صنعت، و صنعت از […]

معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: باید از مقام ژنرالی خود بگذریم و به صنعت نزدیک شویم. نزدیک شدن به صنعت نشان‌دهنده رسالت بی‌بدیل دانشگاه است.
فریدون رهنمای رودپشتی در هم اندیشی بخش صنعت و دانشگاه اظهار کرد: این همایش باعث شد که دانشگاه از نیازهای بخش صنعت، و صنعت از قابلیت‌های بالای دانشگاه مطلع شود.
وی افزود: باید از مقام ژنرالی خود بگذریم و به صنعت نزدیک شویم. نزدیک شدن به صنعت نشان‌دهنده رسالت بی‌بدیل دانشگاه است. دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک دانشگاه بزرگ در عرصه‌های بین‌المللی ارتباط با صنعت را در دستور کار خود قرار داده و این امر، از سیاست‌های کلیدی دانشگاه برای توسعه فعالیت‌های دانش بنیان و متنوع سازی منابع درآمدی دانشگاه است.
معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این نوع نشست‌ها میزان اثرگذاری و نقش دانشگاه در نیازهای روز کشور را برای همه آشکار می‌کند، ادامه داد: همواره واحد نجف‌آباد را تحسین کرده‌ام چراکه توسعه این واحد غیر قابل تصور است.
رهنمای رودپشتی اضافه کرد: امکانات بسیار خوب خوابگاهی با حدود دو هزار و ۵۰۰ تخت برای دانشجویان دختر و پسر، سالن‌های ورزشی مجهز و متنوع برای اکثر رشته‌های ورزشی و امکانات بسیار خوب و متنوع خدمات سلف سرویس و تیم های پژوهشی قوی در این واحد دانشگاهی تحسین‌برانگیز است.
وی تصریح کرد: انتظار داریم واحد نجف‌آباد نقشی اساسی در توسعه کیفی و ارتباط با صنعت و جامعه ایفا کند. با توجه به قابلیت‌های علمی و امکانات بی‌بدیلی که در این دانشگاه وجود دارد بدون شک این توانایی را دارد که همسو با سیاست‌های سازمان مرکزی و حتی جلوتر از آن گام بردارد.
منبع:روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد