برنامه ها و راهکارها مسعود فاضل نامزد دوازدهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی
برنامه ها و راهکارها مسعود فاضل نامزد دوازدهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی
نماینده ی مردم نجف آباد باید در سه عرصه  فرهنگ،اقتصاد،سیاست اقدامات عاجل وبا برنامه ای را جهت دسترسی به اهداف تعیین شده در بیانیه ی گام دوم انقلاب ودر چارچوب اسناد بالا دستی با کمک ویاری مردم ومسئولین به عمل آورده تا مشکلات موجود حل و فصل گردد.

حوزه فرهنگ:

پس از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به دلیل مشغول بودن نسل اول به دفاع همه جانبه از کیان جمهوری اسلامی در مقابل توطئه های دشمنان فرصت انتقال فرهنگ ارزشی انقلاب اسلامی از دست رفت و انتقال فرهنگ نسلی درست صورت نگرفت و به مرور در دوره های بعد بر هم انباشته شد به گونه ای که پس از دفاع مقدس ثروت را تکثیر کردیم اما به موازات آن فرهنگ ارزشی انقلاب اسلامی را نهادینه ننمودیم و سرانجام به بحران هویت در فرهنگ اختلاف طبقاتی و اقتصادی مبتلا گردیم وما نسل اولی‌ها جوانان را به بی فرهنگی وبد اخلاقی وبد رفتاری متهم کردیم اما اینگونه نبود و نیست دشمنان قسم خورده ی ما با ابزار های مدرن سعی نمودند حلقه مفقوده ای بین نسل انقلابی ونسل بعد از آن ایجاد نمایند که به حمدالله با توجه به بن مایه های قوی دینی اسلامی جامعه ما موفق نشده اند اما چنانچه با برنامه حرکت نکنیم و حلقه های مفقوده را پر ننماییم در دراز مدت خدای ناکرده با مشکل مواجه خواهیم شد.

 

راهکار های عملی

درلوایح سالیان بودجه دولت باید در کنار بودجه های آموزشی فصل جدیدی تحت عنوان بودجه های پرورشی منظور گردد ودر جهت پرورش نسل جدید سریعاً اقدام گردد.

الف:ایجاد مراکز ورزشی،فرهنگی وهنری در حد نیاز با توجه به رشد جمعیت

ب:مهیا واجرا نمودن جشنواره های هنری،ادبی به صورت سالیانه به منظور تبدیل استعداد های بالقوه هنری،ادبی،ورزشی وبستر سازی مناسب جهت حضور جوانان هنرمند، ادیب ورزشکار در میادین ملی و بین المللی. این هدف از طریق تشکیل کانونهای گوناگون هنری ورزشی، ادبی در سطح جوانان دست یافتنی است.

ج:غنا بخشیدن به جشنواره های علمی منطقه ای جهت هدایت وسوق جوانان نخبه به جشنواره های بزرگ علمی،کشوری و بین المللی

د:ایجاد مراکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات و واحد های فناوری با کمک بزرگترین شهرکهای علمی و تحقیقاتی که در استان موجود بوده وآماده ارائه هر گونه خدمات در این زمینه می‌باشد.

ی:اجرای اردوهای علمی،فرهنگی،تفریحی باهدف آشنا نمودن نسل جوان بویژه دانش آموزان و دانشجویان با تاریخ فرهنگ و تمدن ریشه دار این سرزمین.

 

حوزه اقتصاد:

در حوزه اقتصاد آنچه در ابتدا در منطقه چشم هر انسان منصفی را به طرف خود میکشد بیکاری بویژه بیکاری نسل تحصیل کرده تورم می‌باشد که برای حل این معضلات راه کارهای خوبی وجود دارد در۴ عرصه در حوزه اقتصاد میتوان با تلاش شبانه روزی به حل این مشکلات همت گماشت.

حوزه گیاهان دارویی و صنعتی با توجه به پتانسیل منطقه بویژه منطقه تیران و کرون که با تعیین تکلیف مجموعه دارویی مدرس وراه اندازی آن بخش زیادی از مشکل حل خواهد شد.

 

حوزه صنعت:

با توجه به تجربه کافی در شهرستان نسبت به تولید قطعات وقالبهای متفاوت خودروهای سنگین من جمله تولید اتوبوس،ماشین،کامیون بنز و… وبا توجه به قدرت علمی_تجربی و مدیریتی فوق العاده در این بخش میتوان به آرمانی به نام تولید ماشین آلات معدنی شاول وابر کامیون دسترسی یافت زیرا ظرفیت آن در منطقه موجود می‌باشد و نزدیک بودن به کارخانه های  فولاد سازی از مزیت های آن می‌باشد.

 

حوزه سنگهای تزئینی:

این حوزه و پتانسیل تجربی و عملیاتی آن از دیدکسی پوشیده نیست.این حوزه توانایی تبدیل کردن این منطقه را به قطب سنگ تزئینی ایران و جهان دارا می‌باشد.

تقویت تعاونی سنگبرها در منطقه نجف آباد و رضوانشهر حوزه ساخت وسایل تولید سنگبری میتواند بخش زیادی از بیکاری موجود را به صورت ریشه ای حل کند.

 

حوزه سیاست:

جهان در آستان بزرگترین پیچ تاریخی خود بسر میبرد. کمونیسم سقوط نموده، لیبرالیسم در حال زوال است والسلام ناب در حال جهانی شدن است. نظم نوین جهانی به دست فراموشی سپرده شده است وجنگ تمدنی آغاز گردیده تمدن غرب با محوریت آمریکا و انگلیس و اسرائیل در مقابل تمدن شرق با محوریت جبهه مقاومت و هسته مرکزیش ایران، تمدن غرب سرمایه داری مبتنی بر لیبرالیسم در مقابل تمدن شرق مبتنی بر اسلام ناب اینک ملتهای منطقه غرب آسیا با همت و ایمان راسخ مردان مردش وزنان عفیف شهید پرورش و جوانان مؤمن وبا اخلاصش تمسک به قرآن و عترت پیامبرش واز طریق ابزار معجزه گری چون اکسیر محبت نسبت به آل الله وحدتی تمام عیار را جامع عمل پوشانده و بقیه راه را با صلابت وسترگی هرچه بیشتر تا رسیدن به سرمنزل مقصود که برقراری تمدن نوین اسلامی است طی مینماید وبستر را برای منجی آخر زمان فراهم مینماید و مردم شهید پرور نجف آباد و تیران و کرون که پیشتازان عرصه جهاد و شهادت بوده و هستند قطعاً در این صحنه هم کوتاهی نخواهند کرد

اطلاعات بیشتر در سایت m-fazel.ir

 انشاالله.

  • منبع خبر : najafabadsalam.ir