برنز دانشجوی آزاد نجف آباد در جهان
برنز دانشجوی آزاد نجف آباد در جهان

نیما جوانبخت، دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد در چهاردهمین دوره رقابت‌های قهرمانی شطرنج دانشجویان جهان موفق شد پس از ۹ دور رقابت، رتبه سوم را از آنِ خود کند. به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چهاردهمین دوره رقابت‌های قهرمانی شطرنج دانشجویان جهان که در شهر ابوظبی امارات برگزار شد، تیم ملی شطرنج کشورمان موفق شد پس […]

نیما جوانبخت، دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد در چهاردهمین دوره رقابت‌های قهرمانی شطرنج دانشجویان جهان موفق شد پس از ۹ دور رقابت، رتبه سوم را از آنِ خود کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چهاردهمین دوره رقابت‌های قهرمانی شطرنج دانشجویان جهان که در شهر ابوظبی امارات برگزار شد، تیم ملی شطرنج کشورمان موفق شد پس از ۹ دور رقابت فشرده، توسط نیما جوانبخت، دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد با کسب  ۱۸٫۵ امتیاز، مقام سوم این دوره از رقابت‌ها را به دست آورد.
نیما جوانبخت؛ عضو تیم شطرنج دانشجویان و دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد در خصوص کیفیت این دوره از رقابت‌ها گفت: این دوره از مسابقات به دلیل حضور کشورهایی همچون روسیه، ارمنستان، چین، لهستان و صربستان که با بهترین شطرنج‌بازان خود در مسابقات حضور داشتند، از سطح بالایی برخوردار بود و همین موضوع سبب شد تا این دوره نسبت به سال‌های گذشته کیفیت بهتری داشته باشد.
شایان ذکر است؛ تیم شطرنج دانشجویان ایران در بخش مردان با ترکیب نیما جوانبخت، على فقیرنواز، پویا ایدنی، امیررضا پوررمضانعلی و در بخش زنان با حضور آتوسا پورکاشیان، میترا حجازی‌پور، غزل حکیمی‌فرد و هانیه خلجی برگزار شد که در این بین نیز غزل حکیمی‌فرد توانست در بخش دختران مدال نقره انفرادى را برای تیم ایران به ارمغان بیاورد.