برگزاری المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌های آزاد کشور در نجف‌آباد
برگزاری المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌های آزاد کشور در نجف‌آباد

مسابقات ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌های آزاد کشور به میزبانی دانشگاه آزاد نجف آباد برگزار می شود. دکتر محمد امیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد در رابطه با برگزاری مسابقات ورزشی دانشجویان در این دانشگاه گفت: این رقابت‌ها در رشته‌های ورزشی والیبال، بسکتبال، فوتبال، فوتسال و هندبال برگزار می شود. امیری افزود: در این مسابقات […]

مسابقات ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌های آزاد کشور به میزبانی دانشگاه آزاد نجف آباد برگزار می شود.

دکتر محمد امیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد در رابطه با برگزاری مسابقات ورزشی دانشجویان در این دانشگاه گفت: این رقابت‌ها در رشته‌های ورزشی والیبال، بسکتبال، فوتبال، فوتسال و هندبال برگزار می شود.
امیری افزود: در این مسابقات در هر رشته ۱۲ تیم شرکت کننده،در چهار گروه سه تیمی که از هر گروه یک تیم به مرحله نیمه نهایی راه پیدا می کند به رقابت می پردازند.
رییس دانشگاه آزاد نجف آباد در ادامه اظهار داشت: در رشته ورزشی ووشو ۳۱ تیم در دو بخش تالو(فرم) و ساندا(مبارزه) در ۱۰ وزن و دوچرخه سواری با شرکت ۳۱ تیم در چهار ماده ۱کیلومتر،۴ کیلومتر، دورحذفی و تایم تریل انفرادی از دانشگاه‌های سراسر کشور از ۲۵مرداد آغاز و تا بیست و هشتم همین ماه ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه دراین مسابقات ۱۶۰۰ ورزشکار، مربی و داور از استان‌های مختلف میهمان این واحد دانشگاهی هستند، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در سال‌های اخیرمیزبان سه دوره المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و مسابقات و تورنمنت‌های مختلف بوده است.
گفتنی است این دوره ازمسابقات از ۱۶ مرداد ماه در نجف آباد آغاز می شود و تا ۲۱ مرداد ادامه خواهد داشت.

منبع:خبرگزاری ایمنا