برگزاری دومین همایش نویسندگان نجف آباد
برگزاری دومین همایش نویسندگان نجف آباد

خبرگزاری شبستان:رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نجف آباد از برگزاری دومین همایش نویسندگان شهرستان نجف آباد در سال آینده خبرداد. اقبال صالحی گفت: شهرستان نجف آباد دارای بیش از ۸۰۰ نویسنده است که فعالیت ویژه ای در تهیه و انتشار کتاب دارند و از شاخصه های فرهنگی این شهرستان است. وی افزود:۱۸ نفر […]

خبرگزاری شبستان:رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نجف آباد از برگزاری دومین همایش نویسندگان شهرستان نجف آباد در سال آینده خبرداد.

اقبال صالحی گفت: شهرستان نجف آباد دارای بیش از ۸۰۰ نویسنده است که فعالیت ویژه ای در تهیه و انتشار کتاب دارند و از شاخصه های فرهنگی این شهرستان است.

وی افزود:۱۸ نفر از نویسندگان شهرستان نجف آباد به صورت ویژه در تولید کتاب فعالیت می کنند که این افراد تاکنون بیش از ۱۰ کتاب را نوشته و منتشر کرده اند.

صالحی ادامه داد: نویسندگان شهرستان نجف آباد تاکنون بیش از ۲ هزار و ۴۰۰کتاب را نوشته و منتشر کرده اند که از کتاب های آن ها در سطح کشور استفاده می شود و تنوع مطالب آن ها گسترده است.

وی به فعالیت های قرآنی شهرستان نجف آباد نیز اشاره کرد و گفت: انجام فعالیت های قرانی در سطح مختلف از فعالیت های شاخص این شهرستان است که مجمع موسسات قرآنی این شهرستان برای تبادل اطلاعات و تجربه تشکیل شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نجف آباد اضافه کرد: برگزاری همایش های قرآنی، جلسات آموزشی، تولید محتوای فرهنگی و قرآنی از اقدام و فعالیت های قرآنی این مراکز قرآنی است که امسال نیز میزبان برگزاری مسابقه قرآن و عترت هستند.