برگزاری مسابقات کاراته یادواره شهدای ورزشکار تیران و کرون و نجف‌آباد
برگزاری مسابقات کاراته یادواره شهدای ورزشکار تیران و کرون و نجف‌آباد

خبرگزاری تسنیم: رئیس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون گفت: مسابقات کاراته یادواره ۸۸ شهید ورزشکار شهرستان‌های تیران و کرون و نجف‌آباد برگزار می‌شود. عباس مرادیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تیران و کرون اظهار کرد: مسابقات کاراته یادوره ۸۸ شهید ورزشکار شهرستان‌های نجف آباد و تیران وکرون در محل مجموعه شیخ بهایی […]

خبرگزاری تسنیم: رئیس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون گفت: مسابقات کاراته یادواره ۸۸ شهید ورزشکار شهرستان‌های تیران و کرون و نجف‌آباد برگزار می‌شود.

عباس مرادیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تیران و کرون اظهار کرد: مسابقات کاراته یادوره ۸۸ شهید ورزشکار شهرستان‌های نجف آباد و تیران وکرون در محل مجموعه شیخ بهایی به مدت ۳ روز برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات به صورت کشوری و با حضور منتخبان بیش از ۱۵ استان کشور انجام می‌شود که در گروه‌های سنی مختلف به رقابت می‌پردازند که در این ۳ روز مسابقات، برنامه‌های فرهنگی نیز پیش‌بینی شده که اجرا می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون بیان کرد: در این مسابقات ورزشکاران رشته کاراته از خانه کاراته شهرستان تیران و کرون اعزام می‌شوند و در مسابقات شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی اداره ورزش و جوانان گفت: ارتقای شاخصه‌های فرهنگی در ورزش و توجه به ترویج فرهنگ قهرمانی در بین ورزشکاران انجام می‌گیرد که نام‌گذاری برنامه‌ها و مسابقات به نام شهدای ورزشکار از جمله فعالیت‌های فرهنگی است.

مرادیان گفت: یادواره شهدای ورزشکار شهرستان تیران وکرون با همکاری ادارات و نهادها و بسیج ورزشکاران سال آینده در این شهرستان برگزار می‌شود.