برگزاری همزمان سه نمایشگاه کتاب و قرآن در نجف آباد
برگزاری همزمان سه نمایشگاه کتاب و قرآن در نجف آباد

همزمان با ایام ماه مبارک رمضان سه نمایشگاه بزرگ کتاب و قرآن در شهرستان نجف آباد در حال برگزاری است . به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان  نجف آباد همزمان با ایام ماه مبارک رمضان سه نمایشگاه کتاب و قرآن در نجف آباد در حال برگزاری است . رییس اداره فرهنگ […]

همزمان با ایام ماه مبارک رمضان سه نمایشگاه بزرگ کتاب و قرآن در شهرستان نجف آباد در حال برگزاری است .

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان  نجف آباد همزمان با ایام ماه مبارک رمضان سه نمایشگاه کتاب و قرآن در نجف آباد در حال برگزاری است .

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هدف از برگزاری این نمایشگاه ها را ترویج فرهنگ کتاب و معارف قرآنی اعلام کرد .

اقبال صالحی گفت : ماه رمضان به جهت فضای معنوی و اجتماعی فرصت خوبی جهت ارائه کتاب و مفاهیم دینی و قرآنی است .

وی گفت نمایشگاه کتاب واقع در حسینیه اعظم نجف آباد توسط انتشارات فخر دین و با ٢٠٠٠ عنوان کتاب و محصولات قرآنی، نمایشگاه کتاب واقع در پارک لاله توسط انتشارات مهر زهرا (س) ، آفتاب خوبان و انصار الامام با بیش از ۵٠٠ عنوان کتاب ونمایشگاه کتاب واقع در پارک کوهستان توسط انتشارات انصار الامام با بیش از ١٠٠ عنوان کتاب  از  اول  لغایت سی و یکم تیر ماه  با تخفیف ٣٠ درصد در حال برگزاری است .

گفتنی است در نمایشگاه کتاب واقع در پارک کوهستان غرفه های مشاوره و پاسخگویی به سئوالات دینی ، غرفه دقایقی با قرآن ،  غرفه فرزند پروری ( مشاوره  و اجرای تست های هوش و شخصیت ویژه کودکان ) نیز برپا می باشد .