شش تایی شدن نجف آباد در ماهشهر
شش تایی شدن نجف آباد در ماهشهر

در هفته دوم مسابقات لیگ دسته سه ، تیم شاهین بندر ماهشهر به سرمربیگری موسی قنواتی توانست تیم امید پیروزی نجف آباد را با نتیجه شش بر صفر روانه خانه خود کند. شرح بازی دو تیم در شرایطی پای به میدان گذاشتند که از بازی قبل خود یک امتیاز اندوخته بودند.از ابتدای بازی شاگردان موسی […]

در هفته دوم مسابقات لیگ دسته سه ، تیم شاهین بندر ماهشهر به سرمربیگری موسی قنواتی توانست تیم امید پیروزی نجف آباد را با نتیجه شش بر صفر روانه خانه خود کند.

شرح بازی

دو تیم در شرایطی پای به میدان گذاشتند که از بازی قبل خود یک امتیاز اندوخته بودند.از ابتدای بازی شاگردان موسی قنواتی تلاش داشتند که میانه میدان را از آن خود کنند.

سی دقیقه اول بازی با اینکه شاهین صاحب توپ و میدان بود ولی این تیم نتوانست خلق موقعیت چندانی کند اما در یک ربع آخر نیمه اول چند موقعیت خوب و دو تک به تک توسط امیر طرفی و فرشاد غیاثی برای تیم شاهین به هدر رفت تا این نیمه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم بازی با حملات دامنه دار تیم شاهین شروع شد و در دقیقه چهل و هشت اولین گل شاهین توسط سجاد قنواتی روی پاس فرشاد غیاثی به ثمر رساند.

کمتر از پنج دقیقه بعد گل دوم را باز هم سجاد قنواتی به ثمر رساند.در دقیقه شصت و هشت فرشاد غیاثی روی ارسال  زیبای سلیم دغاغله با بغل پایی ساده ر گل سوم را به ارمغان آورد تا خیال کل تیم بابت برد این بازی راحت شود.باز هم فرشاد غیاثی با نفوذ از سمت راست و پاس رو به بیرون حمزه غبیشاوی را صاحب توپ کرد تا او هم با ضربه ای زیبا گل چهارم تیمش را رقم بزند.

دقیقه هشتاد بازی باز هم فرشاد غیاثی روی پاس در عمق سجاد قنواتی گل پنجم را به ثمر رساند اما این پایان کار نبود در دقیقه هشتاد و هشت بازی مسعود قنواتی که چند ثانیه از ورودش به زمین نگذشته بود پشت ضربه ی ایستگاهی ایستاد و با ضربه ای زیبا از فاصله بیست و پنج متری گل ششم و آخر تیمش را به ثمر رساند تا نیمه مربیان را موسی قنواتی ببرد و علی یغمایی دومین کلین شیت خود را انجام دهد.

با اینکه همه بازیکنان شاهین توانستند بازی کم نقصی را ارایه دهند اما بهترین بازیکن زمین فرشاد غیاثی بود که دو گل زد و دو پاس گل داد.