ترجمه کتاب ” تغذیه در بیماری ها” اثر پروفسور کاتسیلامبروس برای اولین بار چاپ شد
ترجمه کتاب ” تغذیه در بیماری ها” اثر پروفسور کاتسیلامبروس برای اولین بار چاپ شد

در کمتر از دو ماه دومین اثر علی پزشکی نویسنده جوان نجف آبادی با عنوان “تغذیه در بیماری ها” که تر جمه ای از اثر پروفسور نیکولاس کاتسیلامبروس با همین عنوان است توسط انتشارات مهر زهرا به بازار نشر عرضه شد. پزشکی که کتاب “گنجینه نکات تغذیه” او نیز در ایام نمایشگاه کتاب تهران با […]

در کمتر از دو ماه دومین اثر علی پزشکی نویسنده جوان نجف آبادی با عنوان “تغذیه در بیماری ها” که تر جمه ای از اثر پروفسور نیکولاس کاتسیلامبروس با همین عنوان است توسط انتشارات مهر زهرا به بازار نشر عرضه شد.

پزشکی که کتاب “گنجینه نکات تغذیه” او نیز در ایام نمایشگاه کتاب تهران با استقبال خوب دانشجویان و علاقه مندان قرار گرفته بود در اثر جدید خود با زبانی شیوا و رسا به طرح مباحث مختلف تغذیه ای در قالب پرسش و پاسخ می پردازد.

نویسنده در این کتاب در نوزده فصل به تشریح موضوعاتی مانند اصول تغذیه سالم،ارزیابی تغذیه ای،سوء تغذیه،کنترل وزن و اختلالات خوردن،دیابت،پرفشاری خون و بیماریهای قلبی و عروقی،بیماریهای دستگاه گوارش و بیماریهای کلیوی و ریوی پرداخته است.

امید به زندگی،ایدز،استرس متابولیک،بیماری های بدخیم،بیماریهای روماتیسمی، تغذیه کم خونی، اختلالات عصبی و ذهنی،تغذیه روده ای و فرا روده ای و آلرژی غذایی از دیگر بخش های اصلی این کتاب به شمار می آیند.

اولین چاپ کتاب تغذیه در بیماری ها در دویست و سی صفحه و قیمت ۸ هزار تومان از اوایل خرداد ماه سال جاری در اختیار علاقه مندان  قرار گرفته است.