تا تسخیر تمامی لانه‌های جاسوسی استکبار در بلاد اسلام آرام نمی‌نشینیم
تا تسخیر تمامی لانه‌های جاسوسی استکبار در بلاد اسلام آرام نمی‌نشینیم

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور مرکز نجف‌آباد طی بیانیه‌ای اعلام کرد: در روز ۱۳ آبان صدای عدالتخواهی و استکبارستیزی‌مان را به گوش جهانیان خواهیم رساند و تا تسخیر تمامی لانه‌های جاسوسی آمریکا و استکبار در بلاد اسلامی لحظه‌ای آرام نمی‌نشینیم. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور مرکز نجف‌آباد به مناسبت فرارسیدن ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و […]

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور مرکز نجف‌آباد طی بیانیه‌ای اعلام کرد: در روز ۱۳ آبان صدای عدالتخواهی و استکبارستیزی‌مان را به گوش جهانیان خواهیم رساند و تا تسخیر تمامی لانه‌های جاسوسی آمریکا و استکبار در بلاد اسلامی لحظه‌ای آرام نمی‌نشینیم.

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور مرکز نجف‌آباد به مناسبت فرارسیدن ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی ایران را می توان به جرأت تجلی تمام نمای استکبارستیزی و آزادی خواهی در جهان دانست. آری این آزادی خواهی اسلام مدار است که مسبب نفوذ در رفتار ملت ها و کشورهای دنیا، بدون تهدید و ارعاب شده و سر منشأ بیداری مسلمانان جهان همراه با اعتراض مردم غرب علیه رژیم سرمایه‌داری شده است.

ملت عظیم الشأن ایران اسلامی، آمریکا را شیطان بزرگ و اسرائیل غاصب را غده سرطانی جهان شناخته و آنان را عامل اصلی گرفتاری‌های دنیا خصوصا جهان اسلام و منشاء فتنه و توطئه علیه نظام ‌و انقلاب اسلامی می‌داند.

 ۱۳ آبان نشان ذلت خائنان وعزت مؤمنان است. سیزده آبان فریاد توحید علیه شرک و نفاق است. سیزده آبان جلوه‌ای از مبارزه حق و باطل در طول تاریخ است تا در سیزده آبان ۱۳۹۴ شاهد غلبه حق بر باطل، عدل بر ستم،‌ ایمان بر کفر و آزادی بر استکبار در سراسر عالم باشیم.

 ما دانشجویان دانشگاه پیام نور نجف آباد معتقدیم استکبارستیزی که برخواسته از روح عدالت خواهی ملت عزیزمان است روز به روز در دل و جان اقشار مختلف علی الخصوص دانشجویان انقلابی و بصیر، تنومندتر و نیرومندتر می شود. درایت و هوشمندی ولایت فقیه و رهبری فرزانه انقلاب اسلامی و هوشیاری و بصیرت مثال زدنی مردم انقلابی و رشید ایران، نه تنها نظام، انقلاب و میهن اسلامی را در برابر طوفان هجمه‌ها و توطئه‌های سهمگین استکباری حفظ کرده است، بلکه آن را به نیروی محرکه و الگوی نافذ و جامعی برای شکل‌گیری نهضت‌ بیداری جهانی و فراگیر شدن امواج ظلم ستیزی و عدالت خواهی در جای جای عالم کفرزده و تحت سلطه و ستم امروز مبدل ساخته است.

 چه کسی می تواند جنایات آمریکای پلید را در حق ملت ایران آن هم از بعد از انقلاب تا کنون نادیده بگیرد؟ این جرثومه فساد و استکبار به قدری بر ملل مظلوم جهان جنایت مرتکب شده که در یک روز و چند روز و همچنین در سطح یک کنفرانس و دادگاه نمی شود موارد نقض و جنایاتش را احصاء کرد. آری امروز ما دانشجویان پیرو خط امام و رهبری با زبان و قلبی ولایی اعلام می داریم که در روز ۱۳ آبان صدای عدالتخواهی و استکبارستیزی یمان را به گوش جهانیان خواهیم رساند و تا تسخیر تمامی لانه های جاسوسی آمریکا و استکبار در بلاد اسلامی لحظه ای آرام نمی نشینیم.

 بسیج دانشجویی پیام نور نجف آباد ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و تجدید میثاق با آرمان های بلند و جاوید حضرت امام (ره)، شهدای انقلاب و ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای(مدّظلّه العالی)، استمرار خط راستین انقلاب و امام را در اطاعت و پیروی از ولایت فقیه که چتر وفاق و وحدت همه جناح های سیاسی و نماد اقتدار، اسلامیت و جمهوریت نظام اسلامی است دانسته و با دعوت از دانشجویان و عموم مردم بزرگوار استان جهت شرکت در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، همراه با شور حسینی، اعلام می‌دارد که مستکبرین و دست نشانده های مغفول داخلی‌شان بدانند که دانشجویان مسلمان با حضور در راهپیمایی پر برکت ۱۳ آبان یک بار دیگر حربه آنها را در سلب روحیه استکبارستیزی ملت ایران خنثی خواهند کرد.

منبع:خبرگزاری دانشجو