تقدیر متفاوت از شهدای مدافع حرم لشگر ۸ نجف اشرف
تقدیر متفاوت از شهدای مدافع حرم لشگر ۸ نجف اشرف

جمعه هفته گذشته،سالن شهروند میزبان دومین سوگواره امام رضا بود که در این میان ویژه برنامه های تدارک دیده شده برای تقدیر از خانواده ۱۰ شهید مدافع حرم،حال و هوایی متفاوت به این سالن داده بود. شاید مهمترین تفاوت این برنامه با سایر تقدیر هایی که اخیرا برگزار شد،حضور  اکثریت والدین،همسر و فرزندان این شهدای […]

جمعه هفته گذشته،سالن شهروند میزبان دومین سوگواره امام رضا بود که در این میان ویژه برنامه های تدارک دیده شده برای تقدیر از خانواده ۱۰ شهید مدافع حرم،حال و هوایی متفاوت به این سالن داده بود.

شاید مهمترین تفاوت این برنامه با سایر تقدیر هایی که اخیرا برگزار شد،حضور  اکثریت والدین،همسر و فرزندان این شهدای گرانقدر بود.

البته در میان جمعیت نزدیک به هشتصد نفری که آخرین ساعات هفته خود را به این برنامه اختصاص داده بودند، از شهرهای همجوار همچون شاهین شهر نیز مهمانان ویژه ای دیده می شدند که برای تقدیر از مقام پاسدار شهید محمد جواد قربانی از اهالی روستای حاجی آباد شاهین شهر در سالن حضور پیدا کرده بودند.

البته دکلمه خوانی فرزند یکی دیگر از شهدا و حضور بیشتر فرزندان این ده شهید بر روی جایگاه را هم باید جزء دیگر قسمت های متفاوت این مراسم به شمار آورد.

این برنامه با همکاری شهرداری،موسسه ثامن الائمه و لشگر زرهی ۸ نجف اشرف برگزار شد.

منبع خبر:najafabad.ir