تلاش برای دفن ۲ تن ضایعات دارویی در نجف آباد
تلاش برای دفن ۲ تن ضایعات دارویی در نجف آباد

ایرنا- کارشناسان بهداشت محیط شهرستان نجف آباد در روزهای اخیر موفق به کشف دو تن ضایعات دارویی یک کارخانه دارو سازی و نیز پلمب یک باب کارگاه غیرمجازتولید عرقیجات گیاهی شدند. به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از شبکه بهداشت و درمان نجف آباد محمد فاضل مسئول واحد بهداشت محیط این شبکه گفت: دربازدید […]

ایرنا- کارشناسان بهداشت محیط شهرستان نجف آباد در روزهای اخیر موفق به کشف دو تن ضایعات دارویی یک کارخانه دارو سازی و نیز پلمب یک باب کارگاه غیرمجازتولید عرقیجات گیاهی شدند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از شبکه بهداشت و درمان نجف آباد محمد فاضل مسئول واحد بهداشت محیط این شبکه گفت: دربازدید کارشناسان گروه مهندسی بهداشت محیط شهرستان از یک باب کارگاه غیر مجاز عصاره گیری عرقیجات گیاهی مقدار بیش از پنج هزار کیلوگرم انواع عرقیجات گیاهی و گیاهان داروئی خشک شده کشف و توقیف شد.
همچنین بر پایه گزارشی دیگر یک دستگاه کامیونت حامل حدود دو تن ضایعات داروئی یکی از کارخانه های داروسازی استان که قصد تخلیه بدون مجوز آنها در محل دفن زباله های شهرداری را داشت با همکاری مأموران شهرداری و کارشناسان غذا و دارو و بهداشت محیط شبکه بهداشت توقیف و محموله فوق پلمب و به شرکت دفع پسماندهای داروئی ارسال شد.