توجیه معاونین و مربیان پرورشی  نجف آباد  در حوزه خبر رسانی
توجیه معاونین و مربیان پرورشی  نجف آباد  در حوزه خبر رسانی

جلسه توجیهی معاونین و مربیان پرورشی با موضوع خبرگزاری پانا و شوراهای دانش آموزی با حضور رئیس آموزش و پرورش، معاون پرور شی و کارشناس سازمان دانش آموزی در محل سالن اجتماعات زنده یاد پزشکی برگزار گردید. در این جلسه الهه محنتی کارشناس سازمان دانش آموزی ضمن بیان اهمیت اطلاع رسانی و روابط عمومی برای […]

جلسه توجیهی معاونین و مربیان پرورشی با موضوع خبرگزاری پانا و شوراهای دانش آموزی با حضور رئیس آموزش و پرورش، معاون پرور شی و کارشناس سازمان دانش آموزی در محل سالن اجتماعات زنده یاد پزشکی برگزار گردید.
در این جلسه الهه محنتی کارشناس سازمان دانش آموزی ضمن بیان اهمیت اطلاع رسانی و روابط عمومی برای هر سازمانی، معاونین پرورشی را مدیران روابط عمومی خطاب قرار دادند و اهمیت نقش و جایگاه آنان را در معرفی مدارس خود به منطقه استان و کشور را از طریق اطلاع رسانی های به موقع و ارسال خبر برای خبرگزاری ها و نشریات دانستند.
وی در ادامه صحبتهای خود مهمترین و بهترین مرکز خبررسانی برای آموزش و پرورش را خبرگزاری پانا اعلام نمودند و از معاونین پرورشی خواست تا ضمن معرفی فعالترین و علاقه مند ترین  دانش آموزان خود در این حیطه به سازمان دانش آموزی، شخصا به ارسال خبر اقدام نمایند.
محنتی در ادامه صحبتهای خود در مورد اهمیت شوراهای دانش آموزی و نقش کاربردی آنها در مدرسه و اجتماع توضیح دادند و از حضار در جلسه خواست تا با رویکرد هم افزایی از طریق همکاری و همفکری مدارس با یکدیگر، و با سازمانها و تشکلات دیگر، تغییر و تحولات بزرگی در تربیت نقش اجتماعی دانش آموزان بوجود آورند.

منبع:پانا